Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 28 December 2011

OMG : Upacara Pengebumian Ketua Mafia Taiwan Diiringi 108 Kereta Limo Hitam (12 Gambar)

Semasa kematian Ketua Mafia Taiwan Lee Chao-hsiung tahun lepas, upacara pengebumiannya dilakukan secara besar-besaran. Upacara ini dihadiri oleh lebih dari 20,000 orang termasuk ahli politik serta ahli gangster. Upacara ini diiringi dengan 108 kereta limousine hitam sebagai simbolik dalam agama Buddha. Namun, kehadiran ahli politik semaas upacara ini menjadi pertanyaan orang ramai. Bukannya mereka ini lebih banyak memberi masalah daripada memberi kebaikan.




source

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

semangat btul diaorg...

acapz said... Best Blogger Tips

politician kt sana dah kena suap ngn mafia ni ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

MAFIA terang-terangan...

fetty said... Best Blogger Tips

.mafia+politician..hm..da xda beza org pakai kot ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mafia malaysia pulak?? pekidaaa! huaarrrggh! hidup melayu! arak for lifeee!!!! kaum lain msuk neraka! melayu pling muliaa! yearrrggh! cina Islam pn jgn tlg! sbab cina! melayu je melayu je! yeah! melayu! #sarcasm

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous betol!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pe brg pekida? cam taik2 je...nme melayu tp bgge sgt ko ngn air kencing tu...adoyai...dhla gangster melayu ni..duit pun tarak...lagak je lebeyy..ntah2 blambak je hutang ngn along..puih!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm dlm filem Young N Dangerous lakonan Ekin Cheng la....

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha....cam muka cina jual sayur kat pasar la muka mafia yg mati tu. hahaha... mafia dgn ahli politk. biase arr tu..mang dr dlu2 ada kaitan. ahli politk akan gunakan mafia tuk ugut/bunuh pesaing dorg..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ye ye cite mcm tau pasal mafia,,,mafia ne pejuang sebenarnya tp dengan cara diaorg sendiri,,pengikut dia lagi setia drpd anjing setia pada tuannya,,sbb ap setiap pengikutnya d,jaga dan d,bela,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mafia kt sana org ramai hormat diorg
bukan mcm kat sini, cuma diorg punya kerja yg terkutuk tu dipanggil mafia..
mamat ni x silap ak ada bribu2 yayasan ngan rumah anak2 yatim..kalo x silap.. tu yg politician pon kena g..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...