Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 28 December 2011

WTF : Pose Jilat Tombol Pintu Depan Kamera (6 Gambar)


Aku pun tak faham apa motif perempuan ni bergambar sambil menjilat tombol pintu. Tak boleh bergambar betul-betul ke? Takkan la jadi model untuk tombol pintu kot? Geli pulak aku tengok..












Sumber : Here

16 comments:

Aina said... Best Blogger Tips

konon hot kot~~ahaks...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalao da sangap sangat pon tak yah la smpai jilat tombol pintu

Anonymous said... Best Blogger Tips

cacat , retarded bitch

Anonymous said... Best Blogger Tips

manusia bang ang

Anonymous said... Best Blogger Tips

teringin yang besarnye camtu kot...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh...tombol pntu merupakan 1 tmpt yg padat dgn bakteria..

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang ni xbaik r..
mgkin bnda yg tindik kat lidah dia tu magnet,,
tombol tu besi,,,hehhe dah trlekat suda!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mgm nak jilat ehem2 jewww .. hahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

*mcm

Anonymous said... Best Blogger Tips

elehh.. publisiti murahan...

minoari89 said... Best Blogger Tips

x pyah cuci dah tombol 2 dgn antiseptik..lidah diorang lg berkesan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bende ni pun nk jadi isu. meleis meleis.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ahaha...ganjil juga diorang ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

nie simbol sex..konon2 jilat bnde bwh tue ler..org jepun mmg otak kuning!! tak ley pkai sume..

nurul shahira said... Best Blogger Tips

one word SAKAI

Anonymous said... Best Blogger Tips

Baik jilat batang aku.takpun aku jilat pantat kau sial.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...