Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 27 December 2011

OMG : Sushi Paling Sedap Di Dunia (15 Gambar)

Sushi dekat gambar atas ini hiasan je semata-mata. sushi kat bawah ni baru betul. Hehe. Sushi serangga ni direka olehseorang lelaki Jepun bernama Shoichi Uchiyama, author untuk buku resipi mengenai "BUG CUISINE". dah tak ada benda lain ke nak makan? uwek..



















Sumber : Here

8 comments:

minoari89 said... Best Blogger Tips

sushi yg da skrg pun aku x mkn..nak mkn yg neh???

Nafisya Ismail said... Best Blogger Tips

uwaaaa.... stress tgk... da la peminat setia sushi.. haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedap jer , nk test satuuuu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

gelinya..yekkkkk

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku bru je nk gi mkn sushi.. tgk gamba ni trus putus slera.. sress giler..

Cik Bhulat said... Best Blogger Tips

eeyeekk.nak muntah....gelinya..sy tak makan sushi..tak lalu nak makan.bila tgk entry ni lagi la tak selera

Yana said... Best Blogger Tips

yuksss

Anonymous said... Best Blogger Tips

slurpp

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...