Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 27 December 2011

Lawak : [Video] Panglima Ptuiihhhh!!! Ni Pang, Ni Lima!!


Mungkin ada antara korang yang dah tengok video ni. Ini merupakan video balas kepada video Panglima nak ludah mahasiswa. Bagi yang belum tengok, sila la layan video ni. Memang pecah perut aku gelak. Peace No War.. Panglima ptuihh!!! Ambik ko..


p/s : Memang betul apa yang mamat dalam video ni cakap.. Memang terbaik!!




Sumber : Here

14 comments:

zalin onceitalk said... Best Blogger Tips

cool..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni pang..ni lima...wakakakakaka

Anonymous said... Best Blogger Tips

terbaikkkkkkkkkkkkk hahahahahhalal

puteribonda said... Best Blogger Tips

mmg terbaek!

Che Armad said... Best Blogger Tips

Safee Sali akan ke Liga Australia... Brisbane Roar FC...


Rujuk Entri ini:
http://che-armad.blogspot.com/2011/12/sport-arena-safee-sali-akan-ke-liga.html

zulfikar hazri said... Best Blogger Tips

habis masa budak2 tu ada kat situ... yg ckp dalm video tu ada kat mana???

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgh rakam video 2 r hahahhaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

@zulfikar hazri sudah butthurt.panglima jugak kot..kahkahkah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

@zulfikar hazri dia xda kata pn dia panglima.. dia nk bg ni pang! ni lima! ada la.. hahaha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

harharhar..ini sugguh lawak skali...tu laaa.. org kata cakap siang pandang2, ckp mlm dgar2...kan da mkn diri...haq tuihhh...haha..credit to pembuat video. anda mmg terbaik.

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaahhha..krdt 2 sape yg bwt video nieh!!!hahahha

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha terbaik!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

terbaik,bro!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@zulfikar hazriabis masa budak2 tue ada kat situ...hang lak zulfikar ada kat mana???

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...