Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 28 December 2011

WTF : Bapa Sembunyi Bila Lihat Anak Berusia 3 Tahun Dirogol


Tindakan seorang lelaki yang melarikan diri dengan bersembunyi di dalam bilik air selepas melihat anak perempuannya yang berusia tiga tahun, terbaring dalam keadaan tidak bermaya akibat dirogol, mendapat kecaman banyak pihak.

Malah tindakan pengecut Bao Zhuang, 22, itu juga telah menyebabkan perogol yang dikenali sebagai Tang, berjaya melarikan diri. Ketika kejadian pada pukul 12 tengah hari itu, Bao Zhuang sedang mencari anaknya, Xiao Qi, yang hilang daripada asrama pekerja pembinaan.

Selepas mencari di merata tempat, dia akhirnya menemui Xiao Qi terbaring di atas katil di dalam sebuah bilik dalam keadaan berbogel dan tidak bermaya. Manakala perogol tersebut pula ketika itu sedang memakai baju, namun tangannya dipenuhi darah.

Takut dengan keadaan fizikal Tang yang kuat, Zhuang kemudian melarikan diri dengan bersembunyi di dalam bilik air sebelum menghubungi pihak polis. Keadaan ini memberi masa kepada Tang, yang juga pekerja kontrak di situ, melarikan diri melalui tingkap.

Sementara itu, Xiao Qi terpaksa menerima 10 jahitan akibat dipukul manakala kemaluannya pula terkoyak. Namun budak perempuan itu bernasib baik kerana dia berjaya diselamatkan dan keadaannya kini berada dalam keadaan stabil.

Pihak berkuasa kini giat menjalankan operasi bagi mengesan Tang.

p/s : Bapa yang pengecut.. Ish3.. Apa nak jadi la dengan manusia sekarang.. 





Sumber : Here

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

manusia bangsat.bapa dan perogol,,mcm sial

YNA HERMOSA said... Best Blogger Tips

hish! bencilah!

kot ya pun badah dia tough ko try la wat cara cerdik guna otak nak perangkap jantan tuh!

syoknya said... Best Blogger Tips

hah !!! sebijik gambar dan entry..haha..TQ for sumber..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau betol pn nak merogol janganlah rogol kanak2 woiii bangsattttt

Anonymous said... Best Blogger Tips

kecian budak tu dhlah tak berdosa kena rogol pula tu , lagi satu dekat mana tanggujawab seorang bapak hah !?

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg kesian btol la..dh le budak tu masih mentah..sampai koyak die hentam..bapak die pon bodoh jugak..pengecut!

Kuro-san said... Best Blogger Tips

no worry... do good you shall receive goodness.. do bad and the same happen to you... God shall kill this piece of shit rapist in SHAME... >:D

Anonymous said... Best Blogger Tips

buat anak pandai....jaga tak pandai bodoh punya bapak....tangkap perogol kerat anu dia tu.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

cibai,,gua dapat itu perogol,,tak kira besar,,gua kasi hancur...nemang cibai manusia ...lu kalau nak sangat,,gi la cari ayam kat luar bersepah..lahanat punya perogol..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ntah2 bapak budak tu pun penah merogol....bodo punyer manusia...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tp sbnrnye dlm situasi sbnr, kalo org tu badan mcm fahrin pun aku da kecut..nk lawan, slp2 dgn jubor aku kene jahit...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bawak anak pgi tmpt keje kenapa..bapak bodoh,perogol bodoh 2x5....

DOWNLOAD OMBAK RINDU DI SINI

DOWNLOAD DATIN GHAIRAH DI SINI

Anonymous said... Best Blogger Tips

bapa mati xde ganti..anak kne rogo* leh kluar lagi 1 anak..
gud action...ni namenye gne otak,da tau kalah baik nyorok...

Anis Anisa said... Best Blogger Tips

mlg nasib berbapakkan beliau

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...