Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 26 December 2011

OMG : Satu Bilik Mandi Berfungsi, Pelajar Berbaris Dari Siang Ke Malam di China (4 Gambar)

Ribuan mahasiswa/i terpaksa berbaris sepanjang hari untuk mandi kerana mereka mempunyai masalah air. Jadi mereka terpaksa membawa pakaian dan membuat dua barisan. Satu untuk lelaki dan satu untuk wanita. Nasib baik bangunan ini ada air sebab dulu waktu admin belajar, kadang-kadang semua bangunan kolej kediaman tak ada air. Kalau nak mandi, kami kena buat pemantauan dari fakulti orang untuk mencari tandas yang berfungsi.





source

6 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

gillerrr klaw aku stresss tue menunggu @_@!!

Puan Ana said... Best Blogger Tips

kesian...

Anonymous said... Best Blogger Tips

aq pon stress gak ni btw lgi baik tido sementara menunggu .. hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

klu ramai cm tu baik x yah mandi...nak mandi pun susah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

jepun trbaik beratur pnjg je..tk da rebut2

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak da sungai ke kat sana? kan best mandi kat sungai.. tak yah rebut2.. cam aku kt kampung dlu kalu tak da air, kami mandi sungai... best wwwwwwwoooooo.. leh buat terjun tiruk lagi... hahahhaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...