Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 28 December 2011

Artis : Wajah Mulan Jameela Tanpa Make-Up (4 Gambar)


Siapa yang tak kenal denagn Mulan Jameela ni? Pernah juga tersebar gambar dia bertudung litup di internet tetapi selepas itu kembali seksi dalam video klip terbaru, Abrakadabra. Penyanyi seksi yang menyanyikan lagu Makhluk Tuhan Paling Seksi ni memang nampak ayu, tetapi bila tak pakai make-up, masihkah ayu? Mari kita lihat...









Sumber : Here

22 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam nokhorommm

Anonymous said... Best Blogger Tips

standard muka bibik la..haha

yayan said... Best Blogger Tips

merah2 yer...knp yerrr??

Aina said... Best Blogger Tips

mcm kulit sakit jew....

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm bibik jual soto kt belakang rumah aku je...hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

gelupas2

YNA HERMOSA said... Best Blogger Tips

aish! apesal yna x blh nmpk.

gmbr x keluar pun :(

haney said... Best Blogger Tips

euwww! scaryy!

Anonymous said... Best Blogger Tips

cam himak

Anonymous said... Best Blogger Tips

ptt la kn tggl oleh ahmad dhani

Anonymous said... Best Blogger Tips

tolong jangan kutuk awek gua..

- psychot!c - said... Best Blogger Tips

comel mcm cina I like

Anonymous said... Best Blogger Tips

huduh

minoari89 said... Best Blogger Tips

aku cantik g..

Anonymous said... Best Blogger Tips

wtf?? sooo *(*%^&(^%^

Anonymous said... Best Blogger Tips

laaaa..lawa apew!!spew yg komen x lawa..bajet ko lwa sngt kew!!hahahahha

Anonymous said... Best Blogger Tips

masi cantek walaupn tanpa mekap..cuma nampak selekeh sikit. tp still lawa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau x silap sape2 yg selalu pakai mekap gerenti muka dia tanpa mekap akan lebih kurang bermaya, huduh, pucat dll.. so, jgn pakai mekap terlalu tebal atau selalulah natural beauty (tanpa mekap).

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam indon keje carsem je..!

Anonymous said... Best Blogger Tips

da mcm laki da

Anonymous said... Best Blogger Tips

Itu sedang bersihkan make up ler, kat malaysia mana ada wanita cantik, badan obes wajahpun tak secantik bibik....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcam kuntilanak!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...