Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 27 December 2011

OMG : Pekerjaan Membunuh Tikus Di India (12 Gambar)

India adalah satu-satunya negara didunia ni yang menyediakan karier sebagai  pembunuh tikus pada waktu malam secara tetap. Dengan jumlah tikus paling banyak didunia tak hairanlah kenapa India memerlukan pekerja untuk membunuh tikus. 

Pekerja ni diberi gaji dalam 15 ribu ke 17 ribu Indian Rupees sebulan (pekerja tetap) dan bagi pekerja kontrak,  5 Indian Rupees akan diberi bagi setiap ekor tikus yang dibunuh. Gambar-gambar di bawah ini menunjukkan pekerjaan membunuh tikus di Mumbai.

















Sumber : Here

9 comments:

no man no!!! said... Best Blogger Tips

eeewwww...geli nya....

Anonymous said... Best Blogger Tips

stress giler aq tgk tikus2 tu..mcm kucing dh aq tgk bsarnye..hahaha

Cik Bhulat said... Best Blogger Tips

eeeuuwww...geli.bnyak nya tikus..kotornya kat sana

Anonymous said... Best Blogger Tips

cian tikussss...

tu la,,,org india patot byk bela kucing!

minoari89 said... Best Blogger Tips

klu bunuh pun ia akan bertambah gak...kebersihan kena jga gak la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Malaysia ni bersih sgt ke? Jgn nak mengata negara orang kalau negara sendiri pun lebih kurang.. TINGKATKAN KEBERSIHAN KURANGKAN KEJIAN

Anonymous said... Best Blogger Tips

pegi dekat Hospital TAR klang...tgh2 mlm tgk tikus besar2 merayau kat kawasan berehat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape motif dorang erkkk ??

Anonymous said... Best Blogger Tips

pengotor btol la negara nie, kalau bersih x d yer tikus byk mcm nie..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...