Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 30 December 2011

OMG : Berkepit Bertiga-tiga Setiap Masa, Apa Hubungan Mereka? (4 Gambar)

Berkepit Bertiga-tiga Setiap Masa, Apa Hubungan Mereka?
Tangan peluk lelaki lain dan kaki di atas lelaki lain. Apakah hubungan mereka sebenarnya? Adik Beradik? Korang fikir apa pula?



source

19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

friendzone!~

Anonymous said... Best Blogger Tips

prempuan tu nampak macam lumpuh je.. mungkin xleh brgerak sendiri kot...

Anonymous said... Best Blogger Tips

jgn wat fitnah,kau xtau cite jgn wat andaian sndri,mgkin adik bradik,mgkin kawan rapat dari kecil,jgn suke menabur fitnah,senang ke kau nk mintak maaf kat org dalam gambar tu?? pikir la sendiri

Anonymous said... Best Blogger Tips

pompuan tu mcm OKU, nmpk x larat nk angkat badan. mgkn lelaki2 tu adik beradik dia.

Anonymous said... Best Blogger Tips

xder ape la..diorang tngh shooting filem ombak rindu je..

DOWNLOAD OMBAK RINDU DI SINI

DOWNLOAD DATIN GHAIRAH DI SINI

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangang mana yg ckp admin buat fitnah tu?? dah terang2 dia tulis tanya pendapat kita smua... ada ke dia ckp gmbar tu x snonoh?? aduhh... kesian x phm soalan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

threesome..!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sbenarnye wanita itu adalah ibu kpd 2 lelaki tu..dia kurang upaya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sbenarnye wanita tersebut adalah ibu kepada 2 bdk lelaki itu..dia kurang upaya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tah..pmpn tu tua ler..dh tn2 ank2 dier tu..

PraNormal said... Best Blogger Tips

Mungkin agaknya perempuan itu ibu mereka.

Anonymous said... Best Blogger Tips

adik kot

Anonymous said... Best Blogger Tips

ank ng mak kot

Anonymous said... Best Blogger Tips

PEMBETULAN !!! bukan KURANG upaya!!

tapi KELAINAN upaya !!

oops sorry.. i ckgu BM... hikhok..

dulu... OKU = ORANG KURANG UPAYA
skrg... OKU = ORANG KELAINAN UPAYA

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jngan bt Fitnah dlu...paloi pnya admin..

Anonymous said... Best Blogger Tips

FRIENDZONED: Level 99 (taraf lapik kaki sajork..hehe)

Danis Akmal 0192503167 said... Best Blogger Tips

jom join ecmc banyak faedah yang akan anda perolehi dgn mudah je xperlu modal besar...dalam keadaan rileks dan santai anda masih mampu merperolahi pendapatan lumayan...hubungi sy 0196677584 utk detail.

Danis Akmal 0192503167 said... Best Blogger Tips

jom join ecmc banyak faedah yang akan anda perolehi dgn mudah je xperlu modal besar...dalam keadaan rileks dan santai anda masih mampu merperolahi pendapatan lumayan...hubungi sy 0196677584 utk detail.......http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fjutawanemasecmc.blogspot.com%2F&h=CAQEpWFS7
JUTAWAN EMAS ECMC
jutawanemasecmc.blogspot.com
JUTAWAN EMAS ECMC
jutawanemasecmc.blogspot.com

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

hmmm...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...