Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 26 December 2011

WTF : Anak Kucing Didera Sehingga Mati, Sengaja Letakkan Di Sebelah Ibu Kucing di China (6 Gambar)

Anak Kucing Didera Sehingga Mati, Sengaja Diletakkan Sebelah Ibu Kucing di China
Di daerah Kunming Panlong, China, empat ekor anak kucing telah didera sehingga mati. Menurut keluarga yang membela kucing tersebut, mereka terdengar kucing membuat bunyi yang jarang didengar. Jadi mereka berlari turun dari rumah untuk melihat apa yang terjadi. Mereka begitu terkejut melihat empat ekor anak kucing terlantar mati dengan ibu kucing seolah-olah menangis kesedihan. Keempat-empat kucing ini didera sehingga mati dengan cara yang berbeza. Leher seekor kucing diikat dengan ketat sehingga mati. Tiga anak kucing yang lain mati dengan kepala mereka dipijak sehingga hancur. Anak kucing tersebut yang tidak bermaya kemudian dipukul dan ditembak dengan pistol mainan menggunakan bahan api. Ibu kucing senjaga diletakkan di antara kesemua anak kucing yang dah mati.Penderaan ini dikatakan berlaku pada malam sebelumnya semasa tuannya tengah tidur.



 source

30 comments:

AidzEn said... Best Blogger Tips

apa jadi mausia zaman sekarang..

azie5ouh!8 said... Best Blogger Tips

sapela yg kejam sgt buat kat anak kucing sampai mcm tu skali.. dah la kejam, zalim plak tuh. :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuck la sapa yg buat mcm tu.. ko tgkla apa balasan yg ko akan terima nanti..WTF!!!..

Anonymous said... Best Blogger Tips

the kittens will seek revenge...

Dunia Ekin said... Best Blogger Tips

ya allah..!! zalim nye!!!! benci betul manusie mcm tu! tengok la hri pembalasan.. kucing ni akan menyumpah siape yg buat kekejaman pd die.kucing haiwan kesayangn NABI MUHAMMAD saw.. :'(

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedih tgk mak kucing tu..sian dia..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aq nangis .. perghhh giler kejam !! bangsat punye manusia .. ='(

Anonymous said... Best Blogger Tips

dh la comel..bgi kt aq pon x pe dri diseksa...

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku mintak sgt bior org buat tu mati

Anonymous said... Best Blogger Tips

manusia sial...

monofoxa said... Best Blogger Tips

pehh..sedihnya tgk ibu kucing tu meratapi ank2 dia..sial ah manusia kejam tu!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aper la kejamnye manusia ni..kalo x ske skali pun jgn lah smpi membunuh...walaupun binatang ,kucing2 ni makhluk tuhan gak mcm kte..INSAF LAH :(

nasigoreng said... Best Blogger Tips

gila ah. aku yang tak bela kucing ni pun tak la sanggup buat macam tu. aduhai.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ibu kucing tu pun kena torture ah.kat bahagian ekor dia mcm cedera jer

lockhart said... Best Blogger Tips

sedihnya...comel agi tu...T.T

Anonymous said... Best Blogger Tips

ya Allah,
aku sedih sangat tengok muka mak kucing tu.
Kenapa manusia tu zalim sangat?
ini binatang kesayangan Nabi Muhammad,
binatang ni tak buat salah punn.

Hmm.

Anonymous said... Best Blogger Tips

hari pembalasan itu pasti

Eeca Shya said... Best Blogger Tips

Kesiannya :((

Anonymous said... Best Blogger Tips

:'(

Anonymous said... Best Blogger Tips

nangis kot aku bace..huhu..engat la..doa yang sampai ke langit adelah doa haiwan taw..

Anonymous said... Best Blogger Tips

nauzubillahiminzalik...
kenapa masih ada manusia bersikap sebegitu kejam????

Anonymous said... Best Blogger Tips

manusie skg da kejam...terlalu KEJAM..
x sian ker tgok mak kucing tuh...!!!!
naper x bunuh mak nyer skali...!!!\

sob3x..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgk mata ibu kucing tu...sedih nye...akuu xpat bygkan aty dier cmne

zenobia said... Best Blogger Tips

jahanam lah kepada pelakunya
semoga mendapat balasan di dunia dn di hari pengadilan

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg sial org yg buat ni.. meh aku plak pijak dia sampai mampos!..

Anonymous said... Best Blogger Tips

siannya kucing2 tu.bdo n zalim giler.xde otak...
bdodoodooooodoo..benci!

madindon said... Best Blogger Tips

berlenang air mata aku..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dari ‘Abdullah r.a. katanya Rasulullah s.a.w. bersabda:

“Seorang wanita diseksa Allah pada hari kiamat lantaran dia mengurung seekor kucing sehingga mati kucing itu mati. Kerana itu Allah memasukkannya ke neraka. Kucing itu dikurungnya tanpa diberi makan dan minum, dan tidak pula dilepaskan supaya ia dapat menangkap makanannya yang terdapat di Bumi.”

[HR Muslim]

mohd nasir said... Best Blogger Tips

Lahanat

nurul said... Best Blogger Tips

kalo dpt manusia yg seksa kucing tu mmg nk kene terajang laju2! binatang kesayangan aku tu!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...