Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 26 December 2011

OMG : Sekitar Upacara Berkhatan Untuk Perempuan Di Indonesia (7 Gambar)

Memang kita tahu bukan sahaja lelaki yang berkhatan tetapi juga anak perempuan. Ini adalah ucapara berkhatan bagi anak-anak perempuan yang berlangsung di Bandung. Menurut kajian, 96 peratus daripada anak perempuan dari semua keluarga Islam di Indonesia menyatakan anak perempuan mereka telah berkhatan sebelum mencecah umur 14 tahun lagi. 




 source

12 comments:

fetty said... Best Blogger Tips

besarnya mata bby tu..~(^^)

Fathin || Bamir said... Best Blogger Tips

erk...kenape tak buat time baby kan mcam orang kt selalu buat? =='

Anonymous said... Best Blogger Tips

klau x slh, sebutannya khitan (utk perempuan)

Anonymous said... Best Blogger Tips

wei ngok..ko tak tgok ke gambar budak pompoan bukak sluar tuh..takkan nk khatam nk bukak seluar..apelah..budak kecik pun faham bile tgok gmbr tu..apela..

Iman Magic said... Best Blogger Tips

@Fathin || Bamir ha3 indon munder sikit lerr ha3

Anonymous said... Best Blogger Tips

janganlah ikut stail indon. Laksanakan khitan semasa baby. Malu weh kita yang menengoknya....

Nur Ezzati said... Best Blogger Tips

OMG !

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenape la tak buat time kecik???huhuhu...ksian kat diorang...

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa nk di kesian kn..kteorg org llaki cool jerk kena sunat.. ahahah
-husen-

hafizuddin silimiyah said... Best Blogger Tips

@Fathin || Bamir ingat lelaki aje pompuan pun ada

Anonymous said... Best Blogger Tips

org jantan mmg patut kena sunat masa dewasa, sekali sakit je...org pompuan sakit every time nak beranak... kesian la khatan time dah besar...sakit ooo...

min ra said... Best Blogger Tips

pompuan pom khatan kew?cmne tu?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...