Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 28 August 2011

WTF : [Video} Pelajar Perempuan Tersenyum Diraba Lelaki Sekelas


Memang sah video ini di Malaysia tetapi tak tahu di mana. Memang WTF la perempuan ini kerana benarkan lelaki ini merabanya dan memegang teteknya. Lelaki ini pun gila seks sangat. Apa dah jadi dengan pelajar sekolah kita sekarang. Memang semakin runtuh moral dan akhlak mereka.Video ini mereka juga uploadkan di Youtube, apa pendapat dunia dengan pelajar sekolah kita? Ke mana perginya pegangan agama mereka? Siapa tahu tu sekolah mana? Kurang jelas logo itu.


17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

teruk perangai nye! BUdak pompuan 2 pown cm banggang jugak men p bior je!!!

yuyul said... Best Blogger Tips

For sure bkn sekolah aku. aku sekolah pompuan.. Buat malu sekolah je bebudak hingusan ni.

mira madihah said... Best Blogger Tips

remaja sekarang. Haih.

Shahrul Hairy Shaharuddin said... Best Blogger Tips

Youtube tak "banned" pulak video cam nie..


yours
SH

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmmm

Maji_Rashid said... Best Blogger Tips

agak kuang ajo budak 2 orang nie..sonok pulak buat tue..haishh

feza said... Best Blogger Tips

kes2 mcm ni selalu je dgr. Lebih2 lagi dari pljr kelas2 hujung Malahan lebih dari tu, raba, cium.. hampir nak tuttt pun ada.hurmm..
Risau dengan remaja sekarang. Terlalu berani

hanyzham hadny said... Best Blogger Tips

mana lah perasaan malu masyarakatkita sekarg...ini lah generasi pelapis yang bakal memimpin negara tapi mcm ni kabakal pemimpin kita??mna silapnya??

alepridz said... Best Blogger Tips

bodos punyer budak

cim said... Best Blogger Tips

nauzibillah!.. kiamat dah tak lama.. sat g Dia mai..

Anonymous said... Best Blogger Tips

pompuan tu bosia la kot, mane tk sedap nye kne raba kalau dah bosia. ades jgn salahkan org je satu hari nanti korg pulak mcm ni kanggggg

aliasafiQ said... Best Blogger Tips

Haha , sekolah kampong :D
lagi terok dari bandar =="

Maya Lisa said... Best Blogger Tips

sekolah kampung dah ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

kerajaan sepatutnya melaksanakan hukuman hudud dn takzir kepada pelajar Islam, barulah diorang takut untuk melakukan perbuatan terkutuk ni..., cmni lah jadinya kalau x ikut undang2 Islam.

samboi said... Best Blogger Tips

adoi dah kena remove le

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku nk cadangkan kepada kerajaan agar setiap sekolah di pasangakan CCTV tuk semua kelas & seluruh kwsan sekolah..tuk mengekang kegiatan pelajar yg x bermoral mcm ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ya allah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...