Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 10 November 2012

WTF : Taman Tema Tandas Dibuka Di Suwon, Korea Selatan (10 Gambar)


Para pelancong bolehlah berkunjung ke Restroom Cultural Park jika korang melawat ke Korea Selatan. Dekat taman ni, korang boleh belajar mengenai fakta tahi manusia dan memasuki galeri yang bertemakan tandas. Taman tema ini dibuka sempena memperingati bekas Datuk Bandar Suwon, Sim Jae-Duck yang juga dikenali sebagai Mr.Toilet. 

Jae-Duck sangat terkenal dengan kesungguhannya berkempen mengenai tandas di daerah Suwon. Dia juga dilaporkan dilahirkan di dalam lubang tandas neneknya dan dia juga membina rumah berbentuk mangkuk tandas yang kini menjadi muzium di dalam taman tema ini.









p/s : Genius atau bangang? korang pikir lah sendiri.. 

Sumber : Here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangang thp dewa

Mr Awesome said... Best Blogger Tips

dafuq ??

ginger said... Best Blogger Tips

muka berak batu... hahhaha

Farah Zahid said... Best Blogger Tips

mengong namanya ni... -.-"

Anonymous said... Best Blogger Tips

haprak..taik pon boleh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sy da pg sini...motif dierg nk rakyat sn amal tandas yg bersih...confirm! Tandas korea mmg bersih even tmpt awam. Tp susah sbb xda paip n dierg guna coway bidet.

Anonymous said... Best Blogger Tips

najis!!! mcm akuskandalxxx!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

skandalxxx tu duk mane ek? nk cari...

Anonymous said... Best Blogger Tips

busukkk!!!!! mesti tempat ni busuk,

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku rasa biasa je, haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

genius??
5xbangang ade lh...

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

apa yg best sgt dgn muzium tandas?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...