Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 4 November 2012

Cute : [Video] Apabila Kucing Terlalu Malas Untuk Turun Tangga


Pelik aku tengok kucing ni. Sampai macam tu skali dia turun tangga.. Tapi cute.. Nampak macam malas je nak turun dengan cara normal.. Hoho..


Sumber : Here

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

COMEY....

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgh garu tu...

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

hahaha pemalas gila kucin tu, kalah garfield

Anis Nadia said... Best Blogger Tips

garu2 tergolek garu2 tergolek ><

CaTzMeOW said... Best Blogger Tips

tomey.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sebenornye cat tu naak mengawan laaaa wiiii,. Xtau bhsa kucing ekkk,..? Tomey aatas ni haaa tau le,..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko jgn kcau tomey aq,,catzmeow oh my love

Anonymous said... Best Blogger Tips

bukan malas, ada tungau kat belakang badan dia tengah gigit,(sbb bulu badan tebal sgt).
sebab tu dia cuba "garu" tapi macam nilah caranya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

meoww gedix....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Comei ker kucin tu?

haxu...

are din said... Best Blogger Tips

:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

comey larr!!!cmne ada org snggup p mkn menatang ni!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Belakang dia gatal lh,sbab tu dia mcm tu..comel lh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kucing to gatal kt blkg die bab tu die buat mcm to..

kisah hati said... Best Blogger Tips

die nak buat kelainan.asik turun tangga caam biase je, esok nak wat mcm manusia turun tgga lak hehe..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...