Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 4 November 2012

Serius : Pengedar Dadah Mexico #EpicFail Di Sempadan Arizona (6 Gambar)

Pengedar dari Mexico cuba untuk melepasi benteng yang telah dibina di sempadan US dan Mexico sekitar Arizona bagi mengelakkan orang tanpa izin untuk masuk. Pengedar ini cuba untuk melepasi benteng ini tetapi gagal dan kini kenderaan mereka tersangkut atas benteng. 


13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st

2nd said... Best Blogger Tips

2nd

chenta said... Best Blogger Tips

Mcm ni pun ada...hmmm

fast2fit said... Best Blogger Tips

wow kelihatan hebat !

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

jejai boleh buat begini tak???

Anonymous said... Best Blogger Tips

lampaa aku scandalxxx!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cherokee tu kalo ground clearance dia tinggi skit lagi....konpem lepas

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kreatif tapi bangang... kalau langgar je pagar tu pun rasa dah lepas

Anonymous said... Best Blogger Tips

kL71BoY ; Benda HARAM TERLEBIH MUATAN , TUHAN X IZIN AKAL PENDEK,..

Anonymous said... Best Blogger Tips

x boleh langgar.

Anonymous said... Best Blogger Tips

'aku skandal' fuck..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada lagi anjing gila yang comment 1st, 2nd

Anonymous said... Best Blogger Tips

itulah, lain kali pasang "turbo boost" macam kereta knight rider, baru boleh lepas.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...