Kongsikan Entri Kami

Friday 9 November 2012

Serius : Penyerahan Kereta Audi Kepada Setiap Pemain Real Madrid Untuk Musim 2012-2013 (11 Gambar)


Audi merupakan antara penaja utama kepada team bola sepak Real Madrid. Semalam, upacara tahunan penyerahan kereta Audi sempena musim 2012-2013 diadakan di litar lumba Jarama, Sepanyol. Jom tengok gambar-gambar kereta setiap pemain Real Madrid. Superb!! Yang dapat kereta paling mahal tentunya Ronaldo iaitu Audi R8 Coupe terbaru.

Iker Casillas - Audi A6 Allroad
Sergio Ramos - Audi Q7
Pepe - Audi Q7
Jesus Fernandez - Audi A5
Nacho - Audi A7 Sportback
Karim Benzema - Audi RSS
Antonio Adan - Audi A5 Cabrio
Xabi Alonso - Audi A7 Sportback
Alvaro Arbeloa - Audi Q5

p/s : Kebyakan player lain yang takde dalam gambar mendapat Audi Q7 seperti Kaka, Mesut Ozil, Ricardo Carvalho, Michael Essien dan lain-lain.. Untung gler jadi playe Real Madrid.. fuh.. Igt, Audi akan memberi kereta baru untuk setiap player Real Madrid pada setiap musim!! damn..

Sumber : Here

24 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st????

Anonymous said... Best Blogger Tips

biasanya mereka yg selalu dpat 1st ni, nenek mereka adalah hamba seks jepun.....mak/bapak mereka adalah anak haram jepun......











HIDOP YAHUDI!!!

syirah_8920 said... Best Blogger Tips

wah.... sorang satu tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ya..ya 2nd pun mcm tu juga... bodoh bangang

Anonymous said... Best Blogger Tips

adoi stress akuuuu

Anonymous said... Best Blogger Tips

ya allah ya tuhanku ko bersihkan la hati penama aku_skandallxxx...amin

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang bodoh r sapa sokong yahudi..pegi mampus lah ko..

Anonymous said... Best Blogger Tips

apesal tetiba yahudi ni . takde kena mengena lah bodohhh .

Anonymous said... Best Blogger Tips

karim benzema tu dulu bespren aku masa kat kampung....kitorang selalu pergi mandi sungai sama2.....korang jgan jeles......

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku harap cr7 pikir dua kali klu dia nak tinggalkan team bola kesayangan aku ni......

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku harap cr7 pikir dua kali klu dia nak tinggalkan team bola kesayangan aku ni......

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku harap cr7 pikir dua kali klu dia nak tinggalkan team bola kesayangan aku ni......

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku harap cr7 pikir dua kali klu dia nak tinggalkan team bola kesayangan aku ni......

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha....terkomen bnyak kali pulak....pnya la aku syang kat cr7 ni.....muahhh....muahhh.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuck bercelona!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm bodoooo je ko ni

ben xii said... Best Blogger Tips

patutlah modric blah pergi real haha

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

hahaha xavi alonso posing sambil pegang payong

Anonymous said... Best Blogger Tips

bapak untong diorang neh!

PERKARA YANG ANDA TAK TAHU DEEPAVALI NI JENG! JENG! JENG!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ala,klau dah gaji mcm dorg ni..stkat nk beli audi tu 3 bijik skali byr cah pon buleh.. pmeberian keta tu wat syarat jek,sbb dah jd penaja kan

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada lagi anjing gila yang commet 1st.

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Prince of Noob
xabi alonso r. xavi 2 player barca. pgg payung sbb hujan tyme 2. semua org diberi payung.

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku_skandal ni mmg pukimak..sembang nak besar..dasar bangang

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada lagi sorang... Mat Yo (JDT)juga dapat Audi Q7

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...