Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 6 November 2012

WTF : Jutawan Taiwan Jadikan 1,000 Gadis Pelacur Untuk Kaya (12 Gambar)

Jutawan Taiwan Jadikan 1,000 Gadis Pelacur Untuk Kaya.
Lin Wei Ching seorang jutawan Taiwan yang baru berusia 34 tahun kini kembali hangat di negaranya selepas dia dipercayai telah menipu/memaksa lebih dari 1,000 orang gadis untuk menjadi pelacur. Sebelum ini dia pernah ditangkap kerana mengedarkan dadah kepada pelanggannya serta beberapa tuduhan merogol gadis.Semua gadis tersebut dikatakan telah diberi suntikan dadah supaya mereka tidak sedar diri. Selain itu, dia juga menyuruh kliennya merogol gadis-gadis tersebut. Kemudian dia akan merakam aksi tersebut untuk disimpan. Namun beberapa video tersebut telah tersebar dan dia telah didakwa beberapa kali. Akan tetapi dia tetap berjaya untuk melepaskan diri daripada penjara kerana menbayar ikat jamin walau sebesar mana nilai sekalipun. Mari lihat rupa si jutawan ini dan juga beberapa gambar perbuatan dia.Semua pendapatan dia datangnya dari pelacuran dan pengedaran dadah yang mana membuatnya seorang jutawan. 

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

org camni elok tgkp lempaq buang kt tgh laut!!!keecik2 xnk mampos bsaq nyushkan org!!!puihhhhhhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku 1st.....hahaha pukimak dbah aku....lepeh sial dbah aku....cibai...ptuiiiii!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 22:53 cam xbetol jer ang ni..salam xbg twus msuk maki2..pahal ang 2 2nd derrr..sian admin rmai pembaca2 gila mlwt blog anda!!haha

Zamre Cool said... Best Blogger Tips

Defuq

ben xii said... Best Blogger Tips

suci je muka haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Org semenanjung cibai.....lepeh sial

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas aku ni msti org sabah.
bangang betol, mentaliti rendah.. fuck u sabahan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fuck you too.kau diam2 ja suda la.dua2 kamu buduh.adik bradik babi.anak aram.puik.pukimak.bapak kau pundan.atok nenek kau komunis.anjing gurun kamu dua.patut mati saja.nda guna hidup.sial.kasi semak maaysia ja.kroni2 najib sama anwar la kamu dua ni kan.bangsat!

mr.fapson said... Best Blogger Tips

gambar dia senyum mcm muke setan...cume tambah tanduk sama dh mcm setan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

pukimak ktakorg..macam pukitai!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Muke cam pondan je jantan tu...lakahnat pui

Anonymous said... Best Blogger Tips

salam saye ade wt part time jgk ntok y ade internet @ rasa xnak buang masa saje bleh lawat link dbawah...
skali login dapat rm0.50..

http://www.loginwang.com/?a=fakhrul89

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

mr fapson takde fap fap fap ke entry ni?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni mesti kerja bn..

Anonymous said... Best Blogger Tips

video mana video?

Anonymous said... Best Blogger Tips

video najib fuck ngan altantuya xda ker? jgn nk cri salah anwar ibrahim jer weh..fuck u BN

Ziera Clara Basar said... Best Blogger Tips

ya ALLAH mintak dijauhkan la sume ni

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...