Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 10 November 2012

WTF : Langsung Tak Sama Seperti Gambar Pada Kotak Makanan (2 Gambar)

Langsung Tak Sama Seperti Gambar Pada Kotak Makanan.
C'mon it's not even close at all. Sama ke?



15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm harom banjir trus

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha..dilanda tsunami

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wa.. Sedap2!!

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

macam admin jgak....aku tgok kat gambar bukan main hensem lagi...tapi realitinya, admin muka cam bangla belum sunat....hohoho.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

sabar je admin ye kalu kena kutuk...janji duit mashuk.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

blahla "aku skandal"..semak je nk komen2.. komen bnde2 bodoh je.. msti kelas last kt skola dlu.. student yg stupid.. shuh shuh shuh

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Aku_skandallxxx aha , sebenarnya kw jeles tu kn aku skandal ngan admin ? bodoh !

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku skandal semak.dh la xensem huduh mcm geng hujan.patut la minat hujan sbb ko same hodoh mcm dorg..kalau hodoh xbodoh xpe.ni kau dh la hodoh tambah dgn bodoh kau lg.kesian aku tgk kau.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko bc jugak blog admin...bangang pye aku skandall..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ntah..ni msti mak bapak xsekolahkn dia ni..bodo nk mampus

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak ko negro bapak ko nepal dpat ank cm ko

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang cari publisiti macam2 dia buat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pelik la ngn @Aku_skandallxxx ni......komen nth ape2 nth....kalo xsuke ngn admin ni jgn la follow blog die....cube nk komen ape2 pkir dlu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mne2 post admin ko kne kutuk,,,pdn la ngan muke ko yg mcm nk kne sepak,,hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku tngok smua post smua nye bgi komen org marah Aku_skandallxxx ni..wey pegi mam la..tension aku

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...