Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 4 November 2012

WTF : Bantal "Montok" Untuk Lelaki Miang Dijual Di Jepun (4 Gambar)


Jepun ni memang familiar dengan benda pelik, unik dan tak masuk akal. Ni lagi satu produk WTF yang diorang jual.. Bantal yang berbentuk kartun anime yang montok.. paham2 je la.. kalau masuk Malaysia pun kompem ramai yang beli nih..




p/s : Amat sesuai bagi lelaki yang takde duit nak kawen ataupun bagi mereka yang dah berkahwin tapi isteri outstation.. LOL.. 

Sumber : Here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

sesuai utk Mr. Fapson hahahahaha
~~protozoa~

Anonymous said... Best Blogger Tips

main dengan bantal je la nampaknye..haha

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

hahaha......aku harap benda ni boleh la lepas masuk malaysia......

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

takyah tunggu masuk malaysia, beli je secara online

mr.fapson said... Best Blogger Tips

wow....bape 1 nie??mmang sesuai ngan aku...
hari2 fap

khairul ridhwan said... Best Blogger Tips

bantal utk forever alone

Anonymous said... Best Blogger Tips

Meremang bulu konek tgk haaa,..air naik kpala dibueknyolahhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat bawah tu, patutnya dibuat lubang batal tu, barulah nyamai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bagaimana kalau isteri2 mereka berdada leper. adakah mereka akan cemburu?
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

cehhhh...apela cmni pon ada..silit ari wanita dh xdiperlukan kt jepun..berFAP dgn patung je

Anonymous said... Best Blogger Tips

OHHH KAMI KAUM WANITA DH XDIPEDULIKAN ANYA KERANA BERLAMBAKAN SEXTOY!!!hahahahahahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

capmelan jela nt,xjd keje laian..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...