Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 8 November 2012

Berita : Pelajar Dituduh Berzina Dengan Guru Sandaran (Gambar)


PENDANG – Seorang pelajar lelaki tingkatan empat sebuah sekolah di sini mendakwa dibuang sekolah kerana dituduh mengadakan hubungan seks dengan guru sandaran yang mengajar subjek bahasa Inggeris.

Sinar Harian difahamkan pelajar tersebut dituduh melakukan hubungan seks dengan guru terbabit pada 1 Oktober 2012 kira-kira jam 12 tengah malam di rumah guru itu di kuarters guru sekolah berkenaan.

Pelajar mahu dikenali sebagai Wan mendakwa, dia dipaksa beberapa guru sekolah itu supaya membuat surat pengakuan mengadakan hubungan seks dengan guru berusia lingkungan 20-an itu.

Pelajar itu mengaku tidak pernah mengadakan apa-apa hubungan dengan wanita itu, malah guru itu tidak pernah mengajar di dalam kelasnya.

“Saya akui memang baik dengan guru tersebut sejak dia (guru sandaran) mula berkhidmat di sekolah ini kira-kira Februari lalu.

“Namun, saya terkejut bila dipaksa beberapa guru untuk buat surat pengakuan melakukan hubungan seks dengan guru terbabit sedangkan pada waktu kejadian, saya berada di asrama sekolah dan sedang tidur di dalam bilik,” katanya kepada Sinar Harian selepas membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Pendang, petang semalam.

Sementara itu, bapa saudara Wan berkata, pihak sekolah ada menghubungi bapa pelajar itu 2 Oktober lalu untuk memintanya datang ke sekolah berkenaan kerana ada masalah, namun enggan memberitahu kisah sebenar.

“Bapanya tidak ke sekolah selepas menerima panggilan pertama kerana sedang bekerja menyebabkan pihak sekolah menghubungi kali kedua hari yang sama kira-kira 12 tengah malam, melalui warden asrama supaya segera datang berikutan masalah disiplin anaknya.

“Apabila sampai ke asrama, warden terus menyuruh membawa semua barang dan pakaian balik ke rumah kerana Wan sudah tidak dibenarkan belajar di sekolah itu selepas terlibat dengan kes zina tanpa menerima sebarang penjelasan dan surat pada malam terbabit,”
katanya.

Menurutnya, Wan digantung sekolah dari 2 hingga 15 Oktober lalu serta menerima surat diberhentikan daripada ibu pejabat menyebabkan waris berjumpa dengan pengetua sekolah terbabit mengenai dakwaan itu.

Katanya, apabila perjumpaan diadakan, pengetua sekolah memaklumkan pelajar hanya mempunyai dua pilihan iaitu kekal di sekolah jenis sama tetapi di tempat lain atau memilih ke sekolah harian biasa.

Menurutnya, dia tidak berpuas hati dengan pihak sekolah kerana tidak memberi bukti anak saudaranya terbabit kes itu walaupun diminta waris untuk berbuat demikian.

“Saya syak kes ini ada muslihat kerana pada 4 Oktober lalu, dua guru sekolah terbabit datang ke rumah anak saudara saya di Kampung Guar Kepayang dan meminta kebenaran waris membawa Wan keluar minum.

“Namun, kira-kira dua kilometer perjalanan dari rumah, guru tersebut meminta Wan menyalin pengakuan dalam satu borang bersama tanda tangan dan terus menghantarnya pulang,” katanya.

Menurutnya, anak saudaranya itu merupakan seorang pelajar pintar kerana memperoleh 5A dalam Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) dan mencapai 8A dalam Penilaian Menengah Rendah (PMR).

“Saya bimbang pelajarannya terjejas kerana bakal menduduki Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) tahun hadapan, tetapi tidak bersekolah lebih sebulan disebabkan kes ini,” katanya. 
 
 p/s : Aku curious nak tahu berapa ekor udang di sebalik batu... mesti ada sumthg ni.. hoho.. 

Sumber : Here

32 comments:

Zamre Cool said... Best Blogger Tips

1st ...... Hahaha

Zamre Cool said... Best Blogger Tips

X patut x patut....

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

sebenarnya, yg berzina dgan guru tersebut adalah saya.....wan tak bersalah....

wan said... Best Blogger Tips

sumpah saya x buat! saya dianiaya! saya sendiri tidak tahu siapa dalang disebalik semua ini dan apa motif mereka melakukan semua ini. sedih sangat bila dituduh melakukan perkara terkutuk ni. malu. mana nak letak muka sekarang..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

yang berzina dgn guru tersebut sebenarnya adalah orang yg menyetubuhinya...

Asip said... Best Blogger Tips

hahaa , kesian kmu wan , takpe . sabar jelah .

Zamre Cool said... Best Blogger Tips

Sabar je la....
Da abis spm ke??

Anonymous said... Best Blogger Tips

mohon hassan akidah siasat..

ben xii said... Best Blogger Tips

kalau cikgu tu hot takpe gak . mesti member respect haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

dulu aku penah gak rapat ngan cikgu Bi(pempuan) aku masa aku tingkatan 5.. siap main masak2 kat rumah n pegi shopping sama2.. pastu cikgu tu kena panggil ngan GPK HEM.. sebab ada satu hari tu ada cikgu lain nampak aku pegang tangan cikgu bi aku.. masatu aku ngah ajar cikgu BI aku tu main rollerblade.. dia jatuh... aku tak pegang pun tangan dia.. aku hulur tiang net sepak takraw... berat2 aku angkat tiang tu semata2 taknak pegang tangan dia.. pastu cikgu yang nampak aku dari jauh tu cakap aku pegang tangan.. cam fitnah juga la.. aku tak tau pun cite ni tapi cikgu kaunseling bagi tau sebab aku pun rapat ngan cikgu kaunseling.. sampai sekarang aku tak suke cikgu yang fitnah aku tu.. yang penting makpak aku tahu aku memang rapat ngan certain2 ckgu..

untuk student2 sekolah tu baik-baiklah kalau rapat ngan cikgu2 ni.. n kalau nak rapat or terapat bagitau family.. ape2 nanti senang..


#paling best.. sekarang aku pun jadi cikgu.. n ngajar kat sekolah convent.. tak hingin aku nak rapat ngan student aku.. hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

bgus,,,org yg fitnah tu sbnarnye jealous,,, aq pon klu dpt jdoh ngan ckgu,,,syukur sngt,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fuihh kalau dapat buat sex ngan cikgu memang best!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalo sembang nak gegar pintu neraka je

Anonymous said... Best Blogger Tips

xde ke gambar cikgu tu...huhu leh wat cerita berahi ni...wahahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

tapi tak mustahil juga benda ni berlaku. Kat luar negara, berapa banyak guru buat perangai tak senonoh ni, terbaru ni di China.
Zaman aku sekolah dulu pun, tak de sangat cerita ni, tapi aku ada dengar (rumours kot) yang satu cikgu tu berasmara dgn pelajarnya dalam library.
Mungkin betul/mungkin tak betul.
Tapi yang pasti pelajar tu saja dalam kelas yang tak pernah fail subjek sains, dan tak kena marah pun kalau sesekali gagal subjek tu dalam ujian bulan. Oh ya, 1 lagi aku terlupa, Pelajar tu pun memang dalam kategori lelaki kacak/ cikgu tu pulak pompuan, tak mustahil tak mustahil!

Anonymous said... Best Blogger Tips

adoi baca cerita fantasi cenggini pagi2 jumaat nie.. ish..

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://bit.ly/TMgsRO cerita lanjut

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh sgt dh sistem p'undangan kt m'sia ni..kalo bdk ada ms dpn cerah buat sex ngan bdk bwh umor, terang2 lak tu xda knk hukuman ape pun..kalo student wat video sex x knk amik tindakan pun..d interview lg..ni msh samar2 dh kena buang skolah..bengong..nyampah aku..abih tu bdk Wan ni xde ms dpn cerah ke..

Puteri Natyashastra said... Best Blogger Tips

Sabar ye Wan....Allah akan tnjukkn jgk kbenaran. Itu semua lumrah manusia hasrat dengki mmg ade. Doa yg baik2 k...

Puteri Natyashastra said... Best Blogger Tips

Sabar ye Wan....Allah akan tnjukkn jgk kbenaran. Itu semua lumrah manusia hasrat dengki mmg ade. Doa yg baik2 k...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ade x link video ni..? ke gambar cikgu tu ke..?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Puteri natyashastra mesti awek wan, back up nampakk

Anonymous said... Best Blogger Tips

Inilah zaman sekarang, Cikgu pompuan pulak merogol murid lelaki, dah terbalik.
habislah, dah tak teruna budak tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Berita neh sebijik mcm movie kt bawah neh..hahahah

THATS MY BOY (2012)

Anonymous said... Best Blogger Tips

alahai , org melayu mmg fikir seks je lagi2 mamat rempit mcm aku skandalx tu . hahahaahahaahahahah , Woi , aku skandalxx pergi mampos lah kau sundallll

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada lagi anjing gila yang commet 1st.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau betul pun berzina, kenapa murid je yg kene..? patut cikgu tu sekali.. dah terang2 sandaran je pun.. ada muslihat disebaliknya.. kesian kat student tu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

jd bloggers cam admin..kaya tu..die salu delete komen ak..ni ak nak taip blik..

mr.fapson said... Best Blogger Tips

nie mesti ada cikgu jeles sbb cikgu pompuan tu xlayan dia...bodoh punye cikgu!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

akhir zaman ni fitnah memang berleluasa.bila tak kena kat batang hidung kita memang kita tak tahu macam mana rasanya

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku ni cikgu jugak tapi aku benci cikgu yg mcm ni memalukan CIKGU2 di Malaysia!

Anonymous said... Best Blogger Tips

peh, memang mudah tol tuduh org skang, bila hukum islam ditolak fitnah mmg berleluasa..aku dulu time skola pun ada gak rumour bodoh mcm nie, bbdk jeles kot cikgu cun baik dgn sstgh budak, konon legend nk ushar cikgu tak dilayan biase la diburukkan bukan2..menda 'mgkn' betul2 berlaku, tapi kalo ko tak tau pegang la pada hakikat ko tak tau, melepas 100 org bersalah lbh baik dr menghukum 1 org yg tak berdosa

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...