Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 10 November 2012

OMG : [Video] Cengkerang Lembut La Sodappp!!!


Dekat Jepun memang biasa makan benda-benda macamni.. Fresh n segar katenye... Macam sashimi.. Very fresh n raw meat... Geli kot..tapi nak buat cane dah itu makan diorang suka.. Wek..


p/s : Tak sanggup den.. 

Sumber : Here

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

AKU 1ST..yang kat bawah semua nya kimak mcm nob and aku_skandallxxx

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yg ats 2 bapak ko babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi kepala bapak ko...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Taboo

Anonymous said... Best Blogger Tips

minuman lionel messi

Anonymous said... Best Blogger Tips

skandalxxx tu duk mane ek? nk cari...

ginger said... Best Blogger Tips

jepon ni memang giler sikit.. tp bagi diorg tu berkhasiat dan boleh bagi tenaga kat diorg tu... smua bahan mentah diorg makan, tak masak punya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku makan gak bende mentah2 ni. timun mentah, kobis mentah, sawi, kacang buncis

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada lagi anjing gila yang commet 1st.

Anonymous said... Best Blogger Tips

argghh, mane la tak kena kanser perut.

apaa daaaa.

korang nak makan bende pelik2 ni boleh jer kalo nk try, tp masak la duluuuuu

Anonymous said... Best Blogger Tips

ewww x takot kena jangkitan ke?? kalau makan mentah2 nnti bleh jadi parasit ooo dalam badan....

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kesian kura2 tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Like, noob aku leh trima lg. tp anjing aku skandal 2 bikin pns. bdk nk mmbesar

Megat Shah Ehsan Bin Md. Nazazi said... Best Blogger Tips

aku memang kesian ngan binatang..bongok nyer jepun makanlah benda lain..telur penyu ker..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...