Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 8 November 2012

Cool : Lelaki Gemuk Menjadi Lelaki Idaman Semua Gadis (8 Gambar)

Lelaki Gemuk Menjadi Lelaki Idaman Semua Gadis.
Entah mcm mana dia buat tetapi memang mantap la.

22 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

gemok fak

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak jadik macam lelaki kat atas tu? klik sini :)

CaTzMeOW said... Best Blogger Tips

kurus je..trus jd hensem..hmmmm

Anonymous said... Best Blogger Tips

gemokk xhensem ke?? #tipikal.

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku lagi hensem..-castelo-

Anonymous said... Best Blogger Tips

org gemuk ni kalo muka mmg dah ok, gigi tak jongang, mata tak sepet sebelah, mmg hencem je kalo jadi kurus. cuma tu la, gemuk je. aku taknak gemuk, aku nak yg chubby berisi otot, bukan gemuk yer.

Anonymous said... Best Blogger Tips

wuuuuiiihhhh..hensem...0.o

Anonymous said... Best Blogger Tips

klau gemuk dan KAYA..ada jgak pompuan mlekat..puihhh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

wowww , lelaki mcm ni lah baru handsome :D Bukan mcm lelaki dkt malaysia ni semua perasan handsome padahal muka mcm pukimakkk !! godaiii hahaha

Zamre Cool said... Best Blogger Tips

Sume bangang

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

biar betul? lepas kurus terus jadi hensem?

ben xii said... Best Blogger Tips

bong mokhtar kalau kurus hensem tak ? zizzy tu melekat jugak haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

gemokkkkk

Anonymous said... Best Blogger Tips

nie bukan work out nie,,,mcm g bdah buang lemak jek,,,bdan x mntap pon,,,fake!!!!

Nurmujahidah Ismail said... Best Blogger Tips

wah,, kurus sebab kena tinggal dengan awek,, kih3

MISS FAPSON said... Best Blogger Tips

fap...fap..fap...

syirah_8920 said... Best Blogger Tips

serius... nampak perbezaan bila kurus kan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

semua manusia ditakdirkan cantik..cuma pembawakan masing2 je...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kurus sbb kuat melancap ni..aq dl pon gemok gak tp pas calap 1 ari 5x terus slim...hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 01:49 tu salah satu babi anjing yang suka declare sesuatu gambar tu fake. Bodo! Tengok la betul2. Sesuka je kate dia bedah. NgaT bole trus tough ke biler work out? kepala kau! Ni mesti KElantan !Puih!!

Safari said... Best Blogger Tips

Banyak cara nak kurus. Pilih je mana-mana yang sesuai

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau gemok serta merta jadik hodoh. Arr.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...