Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 7 November 2012

OMG : [Video] Cara Untuk Makan 12,000 Kalori Sehari Seperti Michael Phelps


Seorang lelaki telah menyahut cabaran diet Michael Phelps yang memakan 12,000 kalori sehari. Namun, lelaki ini telah memakan 12,000 kalori makanan itu sekaligus tanpa henti. Nak tahu? Sila tengok video kat bawah.



p/s : Pergh.. kalah Adam dalam Man V Food.. 

Sumber : Here

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st??

Anonymous said... Best Blogger Tips

easy way to get fit and healthyness

Anonymous said... Best Blogger Tips

utk ape??utk mati lebih cepat???

mr.fapson said... Best Blogger Tips

terliur aku tgok...sial..

Anonymous said... Best Blogger Tips

makan jadi taik

Anonymous said... Best Blogger Tips

mungkin dia nak bina badan so kena lah makan banyak2 tak ada lah kurus kering mcm cicak koben..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada lagi anjing gila yang comment 1st

dan said... Best Blogger Tips

syaitonnirajim......

Anonymous said... Best Blogger Tips

nk muntah aku tengok...

Anonymous said... Best Blogger Tips

nmpk sdp derrr..huhu twus rse lapo

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

aik? nak jadi hebat cam michel phelps kena makan pizza ke

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni kalo bg babi golek sekor pun blh abis ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

the fak is wrong with this guy?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni tipu la... bodoh la kalu korang percaya..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...