Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 10 November 2012

OMG : Tamparan Hebat Kepada Yang Sedang Berborak Di Tepi Jalan (Gambar)


Moral of the story, jangan berborak di tepi jalan. Anda tidak tahu siapa yang akan menampar anda.. Kalau orang, anda boleh balas balik, tetapi kalau lori? alamatnya ICU la anda.. sekian.. 


p/s : Agak2 sakit tak? 

Sumber : Here

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

huhuhuhu

Farah Zahid said... Best Blogger Tips

gilalah penamparnya besar tuh.. har har har...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kahkah cam bangang

Anonymous said... Best Blogger Tips

baeknya pelempang besi..
pelempang nie bg kat kepala 'aku skandal' ok gak...
pelempang smpai pecah kpala...
hahhaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

sokong anon 20:21
tampar jer "aku skandalxx" tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

maunye tak berpinau..sian tul

encik cool said... Best Blogger Tips

bengong cmnie..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko nk tampo akuskandalxxx??? xyah la wei,,wat kotor tngan korang jer dye kan najis,,,klu pijak,,ok la kurang2 ko bole basuh ngan air tanah,,x pon bli je sandal baru,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuck "aku skandal"

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku ngis beb tgk ni sbb lawak..hahahahahahahhahahahaha tamparan hebat.siot je admin..aku skandal fuck u

Anonymous said... Best Blogger Tips

pelepap

Anonymous said... Best Blogger Tips

har har har lawak pun ada gak. macam tu pintu lori sengaja tampar org di tepi jln lpas tu automatic tutup balik kah kah kah kah

WE DO NOT FORGIVE. WE DO NOT FORGET. WE ARE ANONYMOUS. EXPECT US. WE ARE LEGION.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau aku, aku bom lori tu dgn tuannya sekali, tak main tampar-tampar dah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

1ST

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kesiannya orang tu, boleh mati kena tampar dengan besi mcm tu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...