Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 9 November 2012

Cinta : Penantian Selama 88 Tahun Untuk Gambar Kahwin (5 Gambar)


NANCHING – Tanya mana-mana pasangan yang sudah bertunang dan mereka akan menjawab majlis perkahwinan tidak akan lengkap tanpa gambar romantik bagi mengingati majlis berkenaan. Sebahagian pasangan yang baru berkahwin akan mengambil gambar mereka selepas majlis itu.

Tetapi bagi pasangan ini, mereka menanti hingga 88 tahun sebelum dapat merakam gambar paling istimewa dalam hidup mereka. Pasangan yang sudah menjangkau usia 100 tahun, Wu Conghan dan Wu Sognshi, berkahwin di wilayah Sichuan, China pada 1924.

Bagaimanapun, mereka tidak merakam gambar perkahwinan itu sehinggalah baru-baru ini. Conghan, 101, dan Sognshi, 103, hidup bahagia bersama sejak 88 tahun lalu. Mereka selalu mengimpi untuk merakamkan gambar kahwin mereka. 

Tetapi pasangan itu tidak mempunyai pilihan apabila melangsungkan perkahwinan mereka pada tahun berkenaan. Impian mereka dijadikan realiti baru-baru ini oleh sebuah syarikat foto di Nanching, bandar tempat tinggal mereka.

Seperti apa juga yang ada kaitan dengan majlis perkahwinan, pengantin perempuan mahu rakaman itu paling sempurna dan memastikan suaminya kelihatan paling segak denghan baju putih.

p/s : Romantik beb... salute.. 

Sumber : Here

18 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1 s t

Anonymous said... Best Blogger Tips

romantik 2nd

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

3rd....melayu bodo x payah ngada2 buat benda ni....ni untuk kapir je......

ali said... Best Blogger Tips

Aku_skandal ...ko tu yg bodoh...apa mslhnya amik gambo kawin?so kalo aku amik gambo kawin...ko nak kata aku ni kapir ke...

Anonymous said... Best Blogger Tips

cinta sejati ni beb ... :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku skandal , apa kata kau balik hutan sana .. aku rasa kau tak sesuai lah duduk dgn manusia manusia yg berfikiran jauh mcm kami nii . Sedih aku tengok kau mcm orang tak ada life , aku rasa siapa yg couple dgn kau mmg malang seumur hidup . puihhhh

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

ambil gambar semasa perkhawinan adalah bid'ah dholalalah yang diamalkan oleh para pengikut imam ke-17......

Nur FatIn aDiLah bT azMi said... Best Blogger Tips

kalau utk knang knangan tak pe kan ? dripd photoshoot sblom khwen. pegang sana sini. better amik gmbr lpas khwin. posing pun kne la ada batasnya :D

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

klau awak nak shoot dgan saya mmang x apa2....tapi klau shoot dgan laki lain, erven suami kamu sendiri, hukumnya sama seperti meminum arak....amalan baik x diterima selama 40 hari 40 malam......

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

mohon JPJ dan TUDM siasat siapa penyebar amalan photoshoot dikalangan umat melayu ni.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko ni gilo kot, mak bapak ko pon penah amik gmbar pkahwinan kot, ckp dyerg kapir lah, aduh dnia akhir zman ckp psal agma x pkai otak

Anonymous said... Best Blogger Tips

apsl kenyataan aku_skandalxxx mcm org gila... btw mmg atok ni romantikla.. sweetla

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

gila ah... kedua2nya dah berumur lebih 100 tahun... apakah rahsia mereka hidup begitu lama?

Anonymous said... Best Blogger Tips

woii setann kapir laknat,,,nak amek gmbr ko,,gaak2 la,,,oo klu shoot ngan ko bole plak smpai suami dye dlarang??? woii ko gune x otak ko time taip nie?? kitorang pkir jaoh,,,tp ko pnye bodoh lg jaoh,,,apasal ngan ko nie setan,,, sape ko nk halang org islam nk amek gmbor?? anak hasil doggie,,,x abis2 lg ko nie ek,,, asal ko bnci snt ngan org mlayu??? ko tu suci sngt ke??? ksian kt mak bpak ko,,x smpt didik ko,,, nie la jdi nye bodo x brtempat!!!! ko spe nk tntukn hukum??? taikk!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni apa org atas aku ni menyalakkk neh..snyap bley tak

PERKARA YANG ANDA TAK TAHU DEEPAVALI NI JENG! JENG! JENG!

hazirah kasimon said... Best Blogger Tips

semoge bahagie smpai akhir hayat. cinta sejati. kekal hingga akhir hayat. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

ak nk kenal jgk sape aku skandal ni, komen ko dlm blog ni semua sampah.......jgn tunjuk sngat kebodohan diri tue......

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada lagi anjing gila yang commet 1st, 2nd, 3rd

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...