Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 10 November 2012

Cool : Jawapan Ustaz Azhar Idrus Mengenai Kenyataan Rosyam Noor (Gambar)

Jawapan Ustaz Azhar idrus Mengenai Kenyataan Rosyam Noor.
Memang kontroversilah kenyataan si rosyam ni semalam dalam ASK. Cuba tengok apa Ustaz kata mengenai isu itu. 


33 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

terlajak taip bleh backspace...terlajak kata...(sila sambung)....

Nur FatIn aDiLah bT azMi said... Best Blogger Tips

ni namnya bergurau tak kena gaya. duk sentuh2 bab-bab agama. Smlm pun tgk anugerah skin smpai sekrat jalan je. merapu je lebih. dengan fesyen artis yg ntah ape-ape. errrr myampah ~

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

untuk pengetahuan korang, UAI ni dah overdose pil kuda....sebab tu lah klau bagi ceramah, dia suka merepek benda bukan2....lagi satu, UAI ni pilih bulu...klau awek, laju je dia jawab.....aku punya soalan dah setahun lebih dia x jawab2 lagi....hampa dan kecewa aku dgan ustaz ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

wo0oi anon atas...mak hang BABI!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

yess!!aq da printscreen komen aku skandal anak haram nie...jaga hangg...sbb hang bodo la hang benci..yg bodo hang sokong..yang pandai hang kutuk..but0h pak hang!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sok lusa adalah pnjelasan si rosyam ni.. bla bla bla... yg lain ha'ahkan je la.. Tkut org ckp kolot.. APTB

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sok lusa adalah pnjelasan si rosyam ni.. bla bla bla... yg lain ha'ahkan je la.. Tkut org ckp kolot.. APTB

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sok lusa adalah pnjelasan si rosyam ni.. bla bla bla... yg lain ha'ahkan je la.. Tkut org ckp kolot.. APTB

Anonymous said... Best Blogger Tips

artist, ape la yg korang expect. Kebanyakan dorang tu memang JAHIL. aku pn berbulu gak dgr rosyam ckp cmtu. tp yerla, nak wat cmner, doakan jer la supaya die sdar. nak tegur nasihat pn, dgn cara elok la.

zizan sempat gak menyelit "Eh takpe, aku ada air sembahyang" masa si aqasha nak angkat si duyung fouziah gous tu.

kalo boleh bab2 agama ni takyah bawak smpai nak buat bahan lawak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

'aku skandal' bodoh.. band hujan tu yg ko bangge2kan.. ko ngn hujan pon samela buduh.. f**k.. haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

komen ko mcm sial tau x aku skandall...UAI ko kata suka bg ceramah yg merapu...bodoh..mak ko mst menyesal lahirkan ko.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ok cuba ko bg soklan pe yg ko nk tye kat UAI..meh aku tlg jwb..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak bapak ko x baca bismilah ke bila romen? Tu dapat anak sialan cm ko, meh isap konek aku, dnia akhr zaman ulamak ko hina

Anonymous said... Best Blogger Tips

cukup 40 kali bodoh kompom 'Aku_skandallxxx' jadi bodoh..haha,sian ko jadi manusia tak guna

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apa perbezaan cuit2 dan sentuh sentuh? Isu rosyam nor ka isu tak pakai tudung lebih penting.. Ni lah petunjuk akhir zaman, hal2 berkaitan agama islam bukan lagi di tangan ulama, yang bagi jawapan ustaz, tp yang lbih2 komen memandai, solat cukup dak, btudung, tutup aurat tak? Rukun iman, rukun islam cukup tak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg korg nk gaduh2 n kutuk UAI tu knpe ?? tak boleh beradab sikit mse nk keluarkn pendapat masing2 kerrr .. ni lahh dunia akhir zaman , ulama pun korg boleh kutuk2 berbagai but artis korg sanjung tinggi . klu korg tak puas hati , lebih baik korg tutup mulut n doakn yg terbaik utk dorg . dripade korg buka mult dan buat dosa :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

hello anon 22:21,,,,yg mngutuk ustaz kt ni "aku_skandallxx' sekoq ja keyh..yang laen smua bash dia...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian akuskandalxxx,,,len kali muhasabah dri dlu,,ko nye soalan mngkin trlalu bodo n x msuk akal mcm ko,,,klu aq pon x jwb soalan ko...mak ko awek ko kakak ko pnah ke tnye soalan dgn dye??? brape second je dyorg tggu jwapan ustaz??? ko ade otak tp x gune langsung,,,last word "PADAN MUKA KO JAHIL"

Anonymous said... Best Blogger Tips

Orang yang marah dekat aku skandalx pun sama jee.. Xde beza denagn aku skandalx!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

skandalxxx ni duk mane ek? nk cari..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Haha kelaka la bc comments yg fan uai.dgr ceramah n jd fanboy uai.tp bahasa mcm sial je.standard akuskandalxx.mcm bodo.yg nk cr akuskandal ni pn funny

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang arr nk cari 'aku_skandalxx' 2..da kutuk ulama...!!!bodo!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Uai ni mmg utsz akhir zaman...
Ust komersil politik
Tang org len seme haram
Tang geng die x haram lak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang baik ikot, yang tak baik jangan ikot. tak tahu tanya pada yang tahu. apa2 pun sapa kita nak kata uai tu ustaz akhir zaman la ape la. kalau dah memang tang org len tu memang haram nak buat macamana kalau memang betul dia buat benda haram.geng dia tu sape? nak menegur tak perlu jadi ustaz, bukan uztaz pun boleh berdakwah,tahu. yang salah tetap salah, yang benar tetap benar tak kira la ko ustaz ke sape ke.no politic here, just stop saying things that we don't know. belajarlah terima teguran tak kira lah dari sape pun. kalau rasa benda yang dia cakap tu betul terimalah walaupun pahit.kalau rasa dia salah cari jawapan yang benar bagi dia tahu.ok

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang marah orang kutuk ulama tu tengok cara macam tak ikut ulama pun. maki2 je macam orang tak de iman. kita wajib marah bila ulama di hina, tapi nabi tak ajar marah cara macam tu ok. jangan marah sebab ikut orang je. kena faham betul2 kenapa n macamna nak marah, mcmana nak bertindak

azri said... Best Blogger Tips

@Anonymoussalam.ko ni pernah dgr ke tak ceramah UAI?? mmgla dia beri jwpn tp sume jwpn tu berdasarkan ape yg ulama ckp..bkn dia pandai2 wat hukum sdiri.

tiger gila said... Best Blogger Tips

"akuskandalxx" pondan!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ala..korang semua ni mcm tak ada agama lak aku tgk..ada ke ulama ajar bab maki2 tu?? korang ni bajet alim betol la.. nak kata mcm babi, aku rasa babi pun lagi mulia la dr korang.. ada ko tgk babi buat salah lahir kat dunia ni?? fikir fikirkan lah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

masyaAllah..semua mcm terencat akal..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ramai yr yg mabuk isap gam dlm nie..mengutuk ulama...woiiii..kalo mak korang dh mati...pegi kencing atas kubur mak korang...kalo mak korang masih idup...gi tampo ngan selipar jepon.....suweiii sbb lahirkan korang yg x dr akal...bodoh punya keturunan......puiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku skandqal ni anak haramjadah kot!!!!mak dia main dgn kuda kuar dia...kah kah kah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anjing akuskandal ni sure tnya kt UAI soklan bodoh. sbb 2 dia x nk lyn anjing bodoh cm ko

Anonymous said... Best Blogger Tips

UAI ni dikategori sbg ustaz perasan akhir zaman sampai nak tegur pon x ley..
agak2 la wei, abu bakar pon ada orang marah dia sbb buat salah inikan pulak ustaz stahun jagung ... lol

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...