Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 5 November 2012

OMG : Masjid Nabawi & Makam Nabi Muhammad Akan Dihancurkan Kerajaan Arab Saudi? (2 Gambar)


Makam Nabi Muhammad di Masjidil Nabawi, Madinah rencananya akan dihancurkan oleh pemerintah Kerajaan Arab Saudi, seperti dipetik daripada laman Fars News Agency, pada Isnin (29/10) lalu.

Pemerintah Kerajaan Arab Saudi merancang untuk menghancurkan tempat-tempat bersejarah Islam, termasuk Masjidil Nabawi menggunakan buldoser, termasuk di dalamnya adalah 3 masjid tertua di dunia. Kerajaan Arab Saudi merancang untuk mengembangkan projek pembesaran bernilai berbillion ringgit.

Projek penghancuran Masjid Nabawi dijangka akan dimulakan pada bulan depan selepas musim Haji berakhir. Di lokasi bersejarah tersebut, kerajaan Arab Saudi akan membangun kompleks terbesar di dunia yang mampu menampung 1.6 juta orang pada satu-satu masa. Raja Arab Saudi Raja Abdullah yang enggan mengekalkan warisan arkeologi paling suci bagi dunia Islam tersebut sudah mendorong kemarahan umat Islam.

Pengembangan Masjidil Nabawi ini akan dimulakan dibahagian barat masjid. Di bahagian ini, terdapat makam dua Khalifah yang juga merupakan sahabat Nabi, iaitu Khalifah Umar dan Khalifah Abu Bakar.




Pada tahun 2007, Kementerian Urusan Islam Kerajaan Arab Saudi menerbitkan risalah mengenai rencana penghancuran Masjidil Nabawi yang disusun oleh Mufti Besar Arab Saudi, Abdulaziz al-Sheikh. Risalah tersebut menyiarkan rancangan penghancuran kubah masjid dan meratakan makam Nabi Muhammad, Abu Bakar dan Umar berdasarkan fatwa Abdulaziz al-Sheikh.

“Diamnya kaum Muslimin atas penghancuran Makkah dan Madinah adalah bencana dan kemunafikan terbesar,” kata Irfan al-Alawi dari Yayasan Pemeliharaan Warisan Islam. Irfan al-Alawi sudah menghabiskan 10 tahun terakhir ini meneliti rancangan penghancuran Masjid Nabawi.

“Filem tentang Nabi Muhammad baru-baru ini sudah menyebabkan protes dari seluruh dunia…namun penghancuran tempat kelahiran Nabi, di mana baginda berdoa dan mendirikan Islam justeru dibiarkan hancur tanpa kritikan,” dia menambah.


p/s : Betul ke ni? Tak dapat dipastikan kesahihannya.. tapi kat sana ramai Wahabi.. ISh3.. hope benda ni takkan terjadi...

Sumber : Here

25 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak kene bala Allah??... aku x caye la

Anonymous said... Best Blogger Tips

bengong betol

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku bani kmpom mst dpt tentangan dr ramai pihak..insyallah rncangan diaorang xkn bjaya

Anonymous said... Best Blogger Tips

WAHABI,SYIAH...INILAH FITNAH TERHADAP ISLAM DI AKHIR ZAMAN...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apa nk jd Org2 Islam sekarang,..?!?J

Anonymous said... Best Blogger Tips

alah tipu je ni... jgn percaya.. sah2 la tempat2 tu jemaah haji selalu datang nak melawat n buat umrah..

ni saje je ni nak suruh umat islam sebok bising2 n sampai berdemo,, dorang nak soh org lain tgok kononnyer org islam ni suka berdemo n memberontak... agenda jahat ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Xkshla spe pun raja di mana2 negara tapi takkan pernah dapat menafikan bumi Allah kepunyaan Allah s.w.t secara mutlak.kita semua hanya menumpang saja dibumi ni,bahkan tubuh bdn kita pun pinjaman dari yg maha Esa.jadi khalifah di muka bumi utk pegang amanah yg Allah beri,bkn sesuka hati robohkan tmpt suci.Ya Allah lindungi tmpt2 suci itu.amin

Anonymous said... Best Blogger Tips

KALU NAK TAHU SIAPA YG MERANCANG SEMUA TU HOPE KORANG BELI BUKU "ROTHCHILD YAHUDI KEPERCAYAAN DAJAL". PENULIS DARI IBNUYACOB. VERSI MALAYSIA MERUNGKAI PERANCGN YG DIRANCANG SEJAK 300 TAHUN LALU.

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

babi lancau anon2 atas ni.....bising je.......korang tau x raja abdullah tu sahabat baik yahudi?? beliau sendiri yg mmbantu yahudi menghancurkan umat islam....dalam satu hadis rasulullah pernah bersabda, kalau mati si raja abdullah ni, maka, bermulalah kiamat.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

tunggu aku dapt boucer bku...aku serang popular cri bku tu..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

agak2 la nak hancurkan pun apalah arab saudi ni... harap2 cerita tu tak betul

Anonymous said... Best Blogger Tips

hadis mana la yg bgtau mati raja abdullah, bermula kiamat?? ko baca hadis palsu ke ape?? jaga2 la baca hadis yg org post atau bagi sebab dikhuatiri hadis daif' atau palsu.. xkn hancurnya Masjid Nabawi sebab masa kiamat nanti, masjid Nabawi masih utuh.. dua tempat je yg dajjal xleh masuk, Mekah dan Madinah.. cukup2 la percaya dgn tipu daya orang yahudi laknatullah ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

Berkata Muadz ibn Jabal RA, bahawasanya Rasulullah SAW bersabda:“ Makmurnya Baitul Maqdis merupakan kerosakan bagi Yatsrib (Madinah), rosaknya Yatsrib (Madinah) sebagai tanda dimulainya al-Malhamah, dimulainya al-Malhamah merupakan pembebasan bagi Kostantinopel,  dan pembebasan Kostantinopel sebagai tanda keluarnya Dajjal”, lalu Muadz ibn Jabal memukulkan tangannya ke paha atau pundak orang yang sedang diajaknya bicara, sambil berkata: Sungguh ini pasti terjadi, sebagaimana pastinya engkau duduk di sini.”  (Hadis Hasan riwayat Abu Dawud)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Klu xtahu lebih baik diam.. Nnt kang aku takot sakit dapat malu pon dapatt..

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin...ini cerita tak betul! tak dpat kesahihan pun daripada kerajaan saudi. fake! hoax!
aduhh..... apo laaaa
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

walau belum dapat kesahihannya, tapi perkara ini tidak mustahil akan berlaku. Bila kota suci ini di robek dengan sedikit kehancuran, perkara ini akan melarat dan membawa dunia ke hari akhirnya iaitu hari kiamat. Tunggu dan lihat. siap sedialah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

maklumat bru yg tbaca tdi mrka bukan nk meratakan, cuma memprluaskan bg menampung jemaah srmai 1.6 juta lg..wallahualam..

mr.fapson said... Best Blogger Tips

klu betol jd kiamat la jawabnya

Anonymous said... Best Blogger Tips

kiamat itu WUJUD.....hari pembalasan itu WUJUD

Anonymous said... Best Blogger Tips

sbg umat islam kita persiapkn diri kita ngan bekalan utk dibawa bertemu kekasih kita nnt...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mr.fabson cuak la tuuuuuuuuuuuuuuu....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bkk kat sini berita penuh.


http://kebunketereh.com/?p=5674

Anonymous said... Best Blogger Tips

koi ad bce tntg bnda ni..pah semak2 bnda 2 hanya penipuan n fitnah oleh org syiah...blh chek kt fb "ayuh sepakat tolak syiah"...byk info2 y kte xtau tntg hal sbnr syiah ni..

laksamana sunan said... Best Blogger Tips

celaka tul kerajaan arab saudi ni..kita nk diam jer ke pasal ni? tanya iman anda...al fatihah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Allah maha besar to long kita SeMuA...takkan dirigible dia tak boleh to long....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...