Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 10 November 2012

Horror : [Video] Penunggang Motosikal Paling Berhemah Di Dunia


Sila saksikan aksi penunggang motosikal yang paling berhemah di dunia. Mungkin dia rasa dia lebih kuat daripada lori. Tapi apakan daya, hanya indah khabar dari rupa.. Nasib baik ramai yang tolong... hurmm..


p/s : Sungguh ramai yang datang membantu yer.. 

Sumber : Here

15 comments:

fiqueseven said... Best Blogger Tips

kaut pon boleh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

test

monkey king said... Best Blogger Tips

1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

lambat tul nak tolon

Anonymous said... Best Blogger Tips

sikit lagi tayar belakang nak lenyek kepala

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang joki tu kena lenyek dh ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

tpi yg tunggang motor tuu abes kne lenyek yg slmt belakang jerr tu pun nahas nk kne lenyk kpla gakk..wuuuuu seram~

Anonymous said... Best Blogger Tips

gila la

chenta said... Best Blogger Tips

Dh mati,kepala dua dh bkecai dr badan.kesian

Anonymous said... Best Blogger Tips

xde double line x ksah,,,but knderaan men slang seli plak,,,kompom nahas,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

minuman lionel messi

Anonymous said... Best Blogger Tips

org bodoh.ni mkn dia.apesalxkena lenyek teros.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau kena lenyek dgn treler yang bawa bulldozer tu, tak kurang beratnya 42 tan, lebih kurang macam berat kereta kebal.
Kalau hidup lagi memang satu keajaiban.

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

yang kat depan tu nampak mcm dah kena gilis... kesian mereka

Anonymous said... Best Blogger Tips

nasib kita kita tak tau lagi x baik kutuk2 org ditimpa musibah bodoh. kita doakan semoga dia selamat....ni dah ketentuan dari tuhan cuma kelalaian penunggang tadi hanya punca nya saja.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...