Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 25 December 2011

WTF : [Video NSF Animal Lover] Lelaki Buang Anjing Dari Sebuah Jambatan Tanpa Kasihan


Dalam video ini, kelihatan tiga orang lelaki dengan seorangnya memegang seekor anjing berada di atas jambatan. Dua orang yang tidak memegang anjing cuba merakam aksi kawannya yang akan membuang seekor anjing ke bawah jambatan tanpa belas kasihan. Mereka masih boleh ketawa selepas membuatnya. Anjing tersebut kedengaran dalam kesakitan dan cedera teruk. Rasanya patah kakinya dan juga anjing tersebut tak larat untuk bergerak lagi.
p/s: ingat NSF Animal Lovers



video
source

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Semoga Allah kekejaman manusia hina seperti dia tu.amin

Anonymous said... Best Blogger Tips

semoga Allah membalas perbuatan manusia yg kejam ini..ramai2la kita doa...agar cepat mangkuk hayun ni dapat habuan dia.

monofoxa said... Best Blogger Tips

BODOH!! geramnya aku!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape rasenya kalau yg kena hayun ni org yg hayun anjing ni mesti rasa sakit kannn ...?? kenapalah org ni bodoh sangt n kejam .. knpe haiwan yg tak berdosa macam tu dorang buat cam sampah erk ..

aku doakan korang semua termasuk yg rakam video ni skli .. Allah laknat korang sekeras kerasnya !!!!
Aminnnnnnn.........

Aku doakan ... !!!!!!!

minoari89 said... Best Blogger Tips

amin...

Mu Syuk said... Best Blogger Tips

semoge mendapat balasan yang setimpal! arghh! stress tengok~

Anonymous said... Best Blogger Tips

sial..sial..sial..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg sial pun

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku x sanggup nak tengok..just baca komen2 jer

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi n sial ..................aku dpt ko aku bunh ko....kesian anjing tu babi...................ya allah segerakan balasan utk mereka...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sabar akhirat nanti anjing tu pulak yang buang laki tu beribu kali

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...