Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 11 October 2012

OMG : Gadis Dengan T-Shirt Yang Agak #Sentap Di PWTC (2 Gambar)

Gadis Dengan T-Shirt Yang Agak #Sentap Di PWTC.
Berani juga dia pakai pakaian seperti ini...



39 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

o0o

Anonymous said... Best Blogger Tips

oooooooo....

aBID said... Best Blogger Tips

BN mmg sampah.

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

wow awek tu pakai bra warna hitam

ben xii said... Best Blogger Tips

cool beb . nanti ada lah comment dari puak ameno

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm baek jer awek ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

giler brani.

entry panas gambar2 aktress hollywood tidak memakai bra di khalayak ramai

Anonymous said... Best Blogger Tips

cina bodo ni la yg masuk dalam PWTC dok maki2 petugas UMNO dalam tu. sampai kena hambat keluaq dari situ. punya takdak adab dan tamadun. cuba kita masuk rumah dia maki family dia, ok tak? bodo..

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah kena halau dr PWTC dah betina cina ni,kurang ajar.depan baju dia tulis melayu rasis.orang melayu yg x sedar diri akan sokong betina ni buat.tak tau yg dia kutuk melayu giler2.dia yg cinan rasis ckp melayu pulak

Anonymous said... Best Blogger Tips

01:38.ni bkn awek maa.. ini nyonya,blkg nmpk baeek. depan manyak hancur maaaa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cina is stupid!MFuck!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

senjak si anuar ni keluar BN....semangat kutuk mengukut maki memaki termasuk ar orang PAS sendiri semakin menjadi2...dulu masa thun 80-90an seronok jer tgk org PAS & BN leh makan sama2 borak2...time Pilihanraya jer diorang 'ke Partian' pas abis undi ok balik...tp skrg 24 jam asik kutuk mengungutuk termasuk ar orag alim ulama PAs...apa nk jadi ar...kita patut bersyukur negara kita aman, leh kasi anak bini kita makan sempurna..klu nk kaya kena usaha ar...jutawan malaysia si Anandan Krisnan dulu pon pengutip botol jer...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anonymos 09:30
nak wat camne zaman sekarang fikiran budak muda dah banyak di racuni... dah terlalu teruk... aku pun pelik juga... diorang masih x puas hati ngan kemanan kita ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bdk2 sekarang bkn tau aper.. dieorg tau BB, Iphone, Ipad je... lain bg dieorg x perlu tau pun... x penting... janji dieorg dpt aper nak dah... percaya cakap org lg bagus dari tgk ngan mata sendiri... tu la bdk skrg

Anonymous said... Best Blogger Tips

biadab! nuff said..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua bn punya pasal, Mail kerbau pun sama bodo

Anonymous said... Best Blogger Tips

LAPAQ TUKUL PENYEPAK MACAM NI ARR DASAR BANGSA MENUMPANG !!!!X SEDAR MENUMPANG SAJA NK TUNJUK BELANG .....ANG NK HIDOP CARA ANG P BALIK NEGARA SENDIRI LA BODO

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodo...ske jilat burit cmni le jdnye

Anonymous said... Best Blogger Tips

cina sampah ! tak sedar diri langsung

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam ni ke korg tegur org cina tu? dengan memaki hamun. patut laa dorg makin benci. kalau melayu x mulakan, kemungkinan x jd benda mcm ni. aku jadi malu jadi melayu tgk komen kat atas ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

malu kepala bapak ko asal ko ingat ko tu bagus ka jenis jadi kuli cina sampai mampoih mcm nilah jadinya!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha..amoi ni cam ada sejarah hitam dgn mafia je...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sape punca??lembu2 gak

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada yg malu jadi melayu? WTF!! cina dah pijak kepala kau pon kau nk biar je.kira ok la tu x kena balun,klau ngan aku dah mkn kaki dah cina tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh la ko..orng melayu ni dh lembut sgt.sbb tu diorg pijak kepale.n.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh la ko..orng melayu ni dh lembut sgt.sbb tu diorg pijak kepale.n.

Anonymous said... Best Blogger Tips

siap malu jadi melayu? bagus. org mcm ko tu la pengkhianat. sepatutnya backup, ni lari mencicit malu mengaku melayu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ala....tak payah nak emo2 la wei... cakap dalam blog berapi2. BUAT!! tak payah cakap besar kalo diri tu zero n nothing. melayu banyak cakap tapi tak buat. cakap besar je lebih...
tiga2 pihak kena bersyukur (cina, melayu, india) duduk kat malaysia ni aman damai. lagi korang maki2 mengamuk2 lagi orang2 tertentu ni akan laga2 kan korang tiga2 kaum, FIKIR PAKAI KEPALA OTAK, JANGAN PAKAI KEPALA LUTUT,

Anonymous said... Best Blogger Tips

err..mintak maaf.
"Buat"? Buat apa bro..?
Kecam? Dah buat. Suarakan kemarahan? Dah buat.

sekian,
ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

cepat la pilihanraya najib oi,aku xsbr nk pangkah PR nie,kekekekeke

Anonymous said... Best Blogger Tips

pelacur cina sedap oo...stay la malaysia oo cina

Anonymous said... Best Blogger Tips

punca dia dr UMNO/BN lahanat jgk..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ha...ha...dia kan tulis BN bukan UMNO..apa yg melenting sangat nie dalam BN kan ade MCA,MIC,GERAKAN. dan macam2 lagi berbumbungkan BN..so tak salah la kalau dia meluahkan perasaan dia cam tu...tak habis2 ketuanan melayu habis islam ape cerita nak letak mana...

Anonymous said... Best Blogger Tips

islam tertegak di bumi malaysia sebab manusia yg menganutnya secara amnya melayu! tu pun nak ajar.
kalau melayu jatuh, islam sama nak tegakkan?. bodo. takkan cina dan india yg sekelumit tu nak tegakkkan islam kot??
sila rujuk perlembagaan mengenai definisi 'melayu' kalau masih tak faham

Anonymous said... Best Blogger Tips

setuju anon 09:42, melayu 'diikat' dgn islam dalam perlembagaan. sebab tu musuh tak puas hati dan cuba melaga2kan melayu dgn islam, seolah2 melayu itu lain, islam itu lain.
dari segi literal, ya, mmg tak sama. tapi dari segi perundangan (baca perlembagaan), melayu sinonim dgn islam.

kes amoi bodoh ni, kita tak usah melatah. rakyat sebenarnya dah cerdik dah tau mana pihak yg buat kerja, mana pihak yg sembang kuat bangkang sana bangkang sini.

sekian,
ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

oooo melayu je yg tegak kan islam kat malaysia nie..habis tu yang reduan tee abdullah tu melayu ke...tu belum lagi ustaz ann wan seng..kalau nak ikut kan banyak lagi contoh...yg bukan melayu tapi islam...lain kali banyak kan membaca...

amira pc said... Best Blogger Tips

gile kentang la pompuan ni..berani dia cenggini..ape yg mendorong dia ye..ke dia bengang gile smpi tk bleh hanble..
Adakah Anda Berbakat? Klik Sini!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tepuk tangan org cina tengok korang bergaduh. ape la..haih

Anonymous said... Best Blogger Tips

hrmmm... streessss betul laaa baca komen ni... jgn citer pasal apa yang org lain buat... tp cerita apa yg korang dah buat...
-ninja3

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...