Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 6 September 2013

WTF : Lelaki Kantoi Melakukan Sesuatu Yang Kurang Elok Di Tempat Awam (2 Gambar)

Lelaki Kantoi Melakukan Sesuatu Yang Kurang Elok Di Tempat Awam.
Perlukan tangan itu buat sebegitu?

72 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Awek kalate mmg selalu buat mcm tu..
Sbb selalu makan sos bilis..
Akal pon tk waras lg..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mstilah perlu,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

wtf

kasimin-it said... Best Blogger Tips

@Anonymous sanggup ke awak mintak maaf dengan semua perempuan kelantan di akhirat besok sebab kamu sudah menghina mereka...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah kau la pi Minta Maaf..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodo..
Ada ke anon tu tulis semua awek klate..
In general laa bodo...
Maksud dia...
Tu laa cepat melatah mcm opah kau..
Cepat jea nk menyalak..
Kurang kan laa mkn sos bilis tu..
Ganti dgn SOS cili..
Ok...
Hahahahaha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon2 yg suka kutuk org klantan or org lain sbenarnya lg hina dr syaitan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pandai2 jea kau nie nk jatuh hukum...
Siapa kau nie...
Nk jatuh hukum tk tentu pasal..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Moron si apple busuk tk menjaja ke hari nie..
Hahahahaha...
Lesen menjaja kena gantung ke?
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

sapa mau kirija sama saya emel bangladeshi_shopmart@yahoo.com.

-anon mandur bangla

Anonymous said... Best Blogger Tips

Moron apple busuk..
Apa lagi apply laa...
Ada gak kau peluang kerja..
Dr menjaja kt sini tk tentu pasal...
Nanti abah anon mando bangla bayar gaji kau..
Tp mlm kau kena jaga laa jubo kau..
Takut kena liwat dgn anon mando bangla nie dgn abah dia sekali..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Suruh abah kau jadi kau jadi pak sanggup Minta Maaf..
Hahahahahahah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Work Cibai marah girl friend dia sbb pakai skirt singkat Gila..
Tu yg kena cubit tu...
Hahahaha..
Mak kau pon dulu pakai skirt mcm nie apa..
Hahahaha..
Pastu abah kau cubit bontot mak kau..
Ok laa tu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

cina buat ak xkesah, kalau melayu. . .

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak kau x aja

Anonymous said... Best Blogger Tips

kebabian apakah yang mak kau x aja?
abah kau lahanat!
haram jadah kau ni!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apa lu sibuk....
Lu jaga lu punya mak laa..
Cibai..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak kau lahanat!
sosej abah kau besar btg mancis!

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

ayo..sempat lagi


Entri Baru Update Tadi : Besar Atau Terlalu Besar

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha...macam babi anon2 ni..
komen mcm x ingat mati..sekali tuhan cabut nyawa ko time ko komen mcm haram..baik ko pikir dulu

-durjana la kamu sebelum kamu didurjanakn

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 00:22 meh cium buntot aku!
buntot abah kau durjana!

taufik abah kau said... Best Blogger Tips

Blh kecek blako mugo xtulis name.mmg mmg dasar org johor jns penakut..umum k.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko tau ke psl hukum.lau jns xsmyg jns xpyh la brcrite psl hukum

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sume nye komen bongok2....ape pn x boleh!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

00:22 bg stment cm org lain akn mati dlm kehinaan n dia akn mati dlm kmulian,,, Tuhan tu maha mgetahui n x slh ingtkan org lain tpi knapa tgk dri pun mski hamun mcarut cm tu,,, mak bapak ko mmg ajar cm tu ke megur ngn cra maki mcarut,,,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

klu gedik cm awek kedah jd lagu ni la

Anonymous said... Best Blogger Tips

perghh..pungkok terbaik mmg syok di raba dn di doggie pon..jgn cri awek pungkok leper nnti nda sedap bah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tu abah kau la Marou!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kepundekan apakah ini? :O

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kepundekan abah lu!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Moron si apple busuk!
Masih lagi menjaja blog di halaman orang!
Keji!
Muka tebal!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Marou!tu abah & mak kau masa muda!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah lu durjana...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah lu boleh..
Boleh pergi mampus...
Lu dgn abah lu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ibadat kalau menunjuk2 boleh jatuh taik kau tau!
Sial laa lu nie...
Dh bodoh pastu citer pasal solat pulak...
Mmg keturunan Pakistan jual carpet laa ko. Ie...
Cibai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Taufik abah ko telur lanjut sebelah!
Bodo punya kelantan..
Bnyk mkn sos bilis...
Mcm nie laa jadinye..
Mcm barua sekor2!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mmg org kelantan nie suka jatuh2 hukum!
Mcm barua!
Pakai cakap jea...
Dh laa bodo...
Berlagak mcm alum ulama!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau pon bodo.alum ulama apa? bangang,abah ko antar g skolah ko ponteng g cuci punggung babi jd kuli cina.mngeja pon xreti.bahlol.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jangan gaduh2 bhaiya.. nanti itu cina sama bangla kasi tangan tepuk. baik bhaiya itu kirija sama saya. dpt itu gaji kasi awek blanja.. Emel bangladeshi_shopmart@yahoo.com..

Anon mandur bangla-

Anonymous said... Best Blogger Tips

kelanten bodoh

anon TRW MadaFaKka said... Best Blogger Tips

Korang gaduh. Kelantenese dpt tepuk tangan. hahahaha.. bengong Makhluk anon mmg xda otak..
TrW is power...

Geng anti abah kau aka geng tok mung-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Alum ulama tu apa kau nk tau ke?
Meh sini gua bg tau lu!
Alum ulama tu,abah kau laa bahlol!
Lu sekolah pon bazir duit abah lu...
Mcm anjing menyalak kuat2 Kat sini!
Last2 jadi kuli Cina...
Kesian Pantat mak lu koyak...lahir kan lu Kat dunia nie...
Pergi mampus laa...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pergi mampus laa lu anjing hitam...
Kasi rantai duduk diam2 Kat sini...
Kimak anjing siapa menyalak nie..bising..
Mesti anjing Marou apple busuk nie...
Gua tepuk dahi lu..baru tau..
Dgn abah lu sekali gua tepuk..
Bangsat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bahlol punya kelantan!
Menyalak Kat sini...
Nanti lu dgn lu punya abah gua tepuk!
Sembang besar...
Sial laa...
Ko mkn sos bilis bnyk Sgt..tu pasal otak kau kecut..
Barua!

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha... gadoh lagi la wei.. (sambil tepuk tangan) hahahaha... nak tepuk konon. lawan BOLA pun kalah..sembang sini bleh la.. keybod warrior bengong..

geng tok mung-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Peh buruk peangai

Anonymous said... Best Blogger Tips

Peh buruk peangai

Anonymous said... Best Blogger Tips

Peh buruk peangai

Anonymous said... Best Blogger Tips

Peh buruk peangai

Anonymous said... Best Blogger Tips

Peh buruk peangai

Anonymous said... Best Blogger Tips

Peh buruk peangai

Anonymous said... Best Blogger Tips

Peh...


























































Anonymous said... Best Blogger Tips

Buruk
































































































pe































rangai
































korang






























duk gaduh










































mkn taik byk



























sbb tu otak


































mcm














































tayik























Anonymous said... Best Blogger Tips

in
















































































































































































































































































saf






























































































































































































































































































































































































lah

































































































































































































































































































































































































































































an




















































































































































































































































































































































































on













































































































































































































































































































































































se












































































































































































































































































































































































kel










































































































































































































































































































































































































































































































































































ian

Anonymous said... Best Blogger Tips

panjang sgt komen kau ni anon 18:27
aku ringkas cam ni..
1. abah kau cibai
2. pantat mak kau
3. johor babi
kan senang cenggitu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kelantanese sah2 bunyi cm ngeri pendatang,,,, mohon kelntan kua mlysia join sngapore ke vietnam ke,,,, nnt ko dtng keje kt mlysia leh ktrng tepuk kpala seko2,,,,,, mgikot perangkaan rakyat kelntan pling bnyak mrantau ke ngeri orng n xnk blik,,,, knape eh jd cm tuuuu,,,, dh tu mrempat ngeri org buat taik,,,, pling bnyak jd peragot pyamun n yg pmpun jd gro,,,,realiti ,,, k.l skunk kelntan dh sama bnyak ngn mat bngla,,,,, antra ngeri plhn tmpt klantsn mrmpat k.l.perak,jho........ terengganu g mju dri klantn.... org mlysia rimas tgk mat2 kelantan ni,,,, keja x mau...bini g keje,,, time jimak tiap2 ari nak....sangap lubang tol

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 18:38 aku bg lg rigkas,,,,,, mak lu bohsia....kelate worrior puuuihhhhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 18:38 aku bg lg rigkas,,,,,, mak lu bohsia....kelate worrior puuuihhhhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kelantanese sah2 bunyi cm ngeri pendatang,,,, mohon kelntan kua mlysia join sngapore ke vietnam ke,,,, nnt ko dtng keje kt mlysia leh ktrng tepuk kpala seko2,,,,,, mgikot perangkaan rakyat kelntan pling bnyak mrantau ke ngeri orng n xnk blik,,,, knape eh jd cm tuuuu,,,, dh tu mrempat ngeri org buat taik,,,, pling bnyak jd peragot pyamun n yg pmpun jd gro,,,,realiti ,,, k.l skunk kelntan dh sama bnyak ngn mat bngla,,,,, antra ngeri plhn tmpt klantsn mrmpat k.l.perak,jho........ terengganu g mju dri klantn.... org mlysia rimas tgk mat2 kelantan ni,,,, keja x mau...bini g keje,,, time jimak tiap2 ari nak....sangap lubang tol

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kelantanese sah2 bunyi cm ngeri pendatang,,,, mohon kelntan kua mlysia join sngapore ke vietnam ke,,,, nnt ko dtng keje kt mlysia leh ktrng tepuk kpala seko2,,,,,, mgikot perangkaan rakyat kelntan pling bnyak mrantau ke ngeri orng n xnk blik,,,, knape eh jd cm tuuuu,,,, dh tu mrempat ngeri org buat taik,,,, pling bnyak jd peragot pyamun n yg pmpun jd gro,,,,realiti ,,, k.l skunk kelntan dh sama bnyak ngn mat bngla,,,,, antra ngeri plhn tmpt klantsn mrmpat k.l.perak,jho........ terengganu g mju dri klantn.... org mlysia rimas tgk mat2 kelantan ni,,,, keja x mau...bini g keje,,, time jimak tiap2 ari nak....sangap lubang tol

Anonymous said... Best Blogger Tips

Perangkaan kepala hangguk ko..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lu diam laa bajingan...
Sial laa!
Nanti gua tepuk lu punya Dahi baru lu tau ergo kesedaran...
Org pecah kelapa nanti lu pecah kepala..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bahasa Melayu standard : saya kerja jabatan pengangkutan
Bahasa Gampang : Kawe kijo jabatei pengangkotei
abah kau pegang kote!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 19:15 trase... slah sorang kelntn x guna

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku org mlake....fuck johor....pukimak org johor...lahanat!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Marou! Tu abah kau la dgn GRO...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Rupanya kau laa manusia kepala Babi yg selalu disebutkan itu..
Kesian...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahahaha!
Lawak...
Lawak..
Aku suka...
Kelantan mmg bodoh..
Mkn sos bilis..
Otak pon naik kecut..
Org lelaki Nye pemalas..
Taik ganja...
Taik pepek..lapar lobang..Puki..
Pompuan Nye fatal...
Ayat sikit dpt Bawa balik...
Hentam pepek dia smpi lebam aku kerja kan...
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha....
Abah kau mmg bahlol!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bahasa pertuturan org bahlol mmg mcm tu!
Hahahhahahahahaha!

Anonymous said... Best Blogger Tips

dan kau pula manusia berkote babi.. mohon mms pic kote kau kpd awek adi putra...
abah adi putra!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??

Alexia Nanda said... Best Blogger Tips

[#]PORN|kisah sex: CERITA LUCAH GURU BERTUDUNG
[#]PORN|melayu luncah video
[#]PORN|lucah awek bertudung

[-]10 jenis Gambar Bogel Cerita Lucah Teruk
[-]Pelakon filem lucah teruk dibelasah teman lelaki
[-]cerita lucah teruk janda melayu dengan pakistan jual karpet

[*] |kisah sex: CERITA LUCAH GURU BERTUDUNG
[*] |melayu luncah video
[*] |lucah awek bertudung

[$]pepek luncah awek
[$]luncah video terbaru
[$]gambar gambar luncah

[+]PORN|Cerita Sex Melayu | Cerita Lucah Melayu
[+]PORN|awek bertudung telanjang
[+]PORN|Aksi Bogel dan Kontroversi Pelajar UMP

[^]PORN:pepek luncah awek
[^]PORN:luncah video terbaru
[^]PORN:gambar gambar luncah

[$]pepek luncah awek
[$]luncah video terbaru
[$]gambar gambar luncah

[@]cerita rogol awek bertudung
[@]video rogol awek
[@]awek di rogol jejaka
[@]rogol awek melayu

[!]11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
[!]Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
[!]Video bogel awek arab dance

[%]PORN|11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
[%]PORN|Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
[%]PORN|Video bogel awek arab dance


[&]Awek kampung mandi bogel
[&]Foto awek malay bogel - Camcon Oil
[&]AWEK BOGEL MELAYU: gambar bogel tasya






























































































































Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...