Kongsikan Entri Kami

Sunday 25 December 2011

Panas : Pelajar Malaysia Di Greece Pula Kahwin Gay?


* Artikel ini diambil dari penulisan seorang blogger di blog beliau iaitu Ar-Rifke

Ariff Alfian sebelum ini dihebohkan sebagai gay Malaysia  pertama yang berkahwin. Namun begitu ada berita yang tidak didengar mengatakan bahawa Ariff Alfian bukan gay pertama yang kahwin. Ini satu perkembangan yang tidak bagus dan membuktikan semakin banyak pendedahan situasi sosial yang rosak semakin berleluasa.

Azwan Ismail sebagai contoh. Maybe selepas melihat azwan yang berani mengakui diri sendiri gay di youtube, maka beberapa gay melayu + islam yang lain pun rasa bersemangat nak hidup dengan menjadi seorang gay. Kan nini namanya seperti mendorong dan memberi harapan agar mereka terus menyongsang?



Apatah lagi kerajaan belum lagi mengambil apa2 tindakan terhadap Azwan walaupun hal neh terbukti secara terang bahawa ia bertentangan dengan akidah umat islam. Bukan tuduh dia mengamalkan seks songsang [melakukan zina] jangan salah faham. Sebaliknya, kerajaan terutamanya kementerian yang menjaga hal ehwal permasalahan umat islam dan kebajikan umat islam kenalah bimbing dan tarbiah azwan agar dia tidak lagi terpesong.

Jika tidak sampai bila pun kita akan buntu nak atasi masalah ni. Kes semakin banyak tetapi cara penyelesaian langsung tiada ataupun kurang efektif. Takkan nak tunggu perkahwinan gay melayu islam melayu yang ketiga? Keempat? Keseribu? Or kesejuta baru sibuk fikir nak cari jalan penyelesaian?

Dan ketika melayari satu blog yang diberikan sahabat fb tadi, rupanya baru tahu bahawa arif alfian bukanlah lelaki melayu islam yang pertama kahwin dengan lelaki mat saleh di luar negara. Lihat gambar diatas. 

Salah seorang penuntut dari malaysia yang berkahwin di Greece. Begitulah pernyataan yang diperolehi daripada laman blog yang sedang menulis tentang arif. Dia turut menyelitkan gambar yang dipercayai diperolehi melalui hasil google.

Kalau yang ini terbukti benar maka ternyata arif adalah yang kedua, bukan yang pertama. Nauzubillah.. Harap-harap berita ini tidak benar..

Sumber : Here

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

dunia dah nk kiamat laa tu , moga2 dorang insaf ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

wish2 perayaan org haram,x bleh..jd gay bleh...hahahaa WTF !!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

More than thousand malay gay married outside...most of them not malaysian anymore. ?.they change their nationality

Qil_Zawawi said... Best Blogger Tips

ad0i.,ramai rupenyer..

Anonymous said... Best Blogger Tips

maknanya ramai orang bodoh..

DOWNLOAD SHARK NIGHT BRrip (2011)

Anonymous said... Best Blogger Tips

dunia sudah terbalik..pompoan kan ade..nak jugak kat lubang berhantu tu..ape nk jadilah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

malaysia boleh! yeahh! hahahaha...gay/lesbian sejenis penyakit yg pelik. ermmm... penyakit perasaan kot..hahaha...x kisa sangat la ttg hal2 cam ni. cuma rasa jijik jer bila tgk pasangan sejenis.

Anonymous said... Best Blogger Tips

BODOH MELAYU..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape la yg beznye jolok lubang blakang., haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...