Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 2 February 2012

OMG : 59 Biji Telur Ditemui Di Dalam Perut Ular Sawa (3 Gambar)

Betul ker ni? Gila la kalau betul.. Tapi memang macam alien pulak ada telur banyak dalam perut. Mungkin ular ni suka makan telur kot. takkan la ular dapat bertelur sebanyak tu. Dapat ke? atau aku yang tak tau.. Layan je la.. Betul ker tak, korang pikir la sendiri.




Sumber : Here

27 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

owh...repost

Anonymous said... Best Blogger Tips

saya rasa telur dia koy...sal nmpk besar plk tgok telur tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg ular bertelur... sian kena bunuh

Anonymous said... Best Blogger Tips

klo tul la tu telur ular tu, kesian kat ular tu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

telur goreng ular??

gee said... Best Blogger Tips

mmg telur ular tu...dalam national geographic pon ade...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ular sawa tak betelurlah..! If im not mistaken.. ;)

Anonymous said... Best Blogger Tips

telur mata ular..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous of course lah ular bertelur,,dye reptile bukan mammal :) mungkin itu telur2 dye yg belum disenyawa,,tp bnyak sngt,,x pasti pulak,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

dalam satu telur tu 3 ekor ular , klu dalam perut ular tu beratus2 telur korang bygkn berapa byk ular yg akn menetasa nanti ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hah? satu telur 3 ular?? anda pasti????? tp yg pasti mmg ular sawa btlur.. ada bbrapa jnis ular yg beranak tp x pasti yg mna satu... search la yek...

Anonymous said... Best Blogger Tips

im a vet and yup, itu telur ular tu sebab ular sawa boleh menghasilkan 100 biji telur dlm satu masa.

balkis_88 said... Best Blogger Tips

i like snake.... i pun ada bela ular. semua ada tiga ekor. hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

bapok ular

Anonymous said... Best Blogger Tips

BLOGER BODOH!!!

Na Jib said... Best Blogger Tips

memang ular sawa bertelor la.. telor ular la tu.. tak kan telur biawak lak.. adeh

Anonymous said... Best Blogger Tips

im a vet and im sure thats my balls inside or dinasour balls. ataupun telur korang banyank cakap pukimak aah korang semua sibuk tengok ular lantak dia ah nak bertelur berapa ratus pun. CIBAAAAAAI aku kenal kawan aku boleh telur 50 biji

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous i agree with you. i know my indian friend lay 30 eggs, my chinese friend lay 700 eggs while my black teacher that is so black you cant even see him and his eggs are black has 100000 eggs omg

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang semua bla gi makan taik

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Na Jib pukimak kau cibai lanciao nak berak sama2 ke ??
jom ah kita berak siapa abis dulu menang taww !!!just kidding

Aiman From IIS said... Best Blogger Tips

@Anonymous im the one who can lay eggs in class xD wanna see my eggs? very black

Rosyario from iis said... Best Blogger Tips

@Aiman From IIS rly? i wanna see your black eggs? when can we meet?

MAMADEUNITED FROM IIS said... Best Blogger Tips

@Rosyario from iis YOOO NIGGA LETS GO CHILLIN WITH BITCHES MAYNEEE HAHAHA IM INDIAN BTW

Khaleda Nazanen said... Best Blogger Tips

@Rosyario from iis im so horny, anyone free tonight? i can suck dick very well ;) and id be happy to have a snake inside my kittykat

Rosyario From IIS said... Best Blogger Tips

@Khaleda Nazanen Khaleda where do you live? i live with aiman. you free this saturday?

Safiya Spahic from IIS said... Best Blogger Tips

@Rosyario From IIS heyy i am also horny here !!! im bbw btw ! and white you know.. i have a wide kittykat and fucking tight ! lets threesome you me and khaleda nazanennnnn

Anonymous said... Best Blogger Tips

My name is Yousuf and Im a bridge builder. Just saying

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...