Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 29 January 2012

Cool : Alâ, Majalah 'Vogue' Untuk Wanita Islam di Turki (6 Gambar)

Majalah Alâ, Majalah 'Vogue' Untuk Wanita Islam di Turki
Majalah Alâ yang dikeluarkan oleh Ibrahim Burak dan Mehmet Volkan ini dikatakan setara dengan majalah 'Vogue' dari luar negara. Cuma konsep majalah ini adalah dengan memaparkan fesyen moden dan terbaru bagi wanita Islam yang kini semakin diminati di seluruh dunia. Selain itu, kedua-dua mereka juga ingin membukti kepada dunia luar bahawa tidak perlu untuk mendedahkan tubuh bagi mendapat jualan majalah yang tinggi.



 via : dailymail.com

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

baru la style....fuck 1st!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pic 1st cantik sgt model tu ;-)

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam mana nak fap fap fap kalau camnih? :(

ben xii said... Best Blogger Tips

fap fap crett crett kat syurga jela

Osem.my said... Best Blogger Tips

yg gmbr 1st tu comei :p

Artikel Terkini: MyFriends2u.com - Laman Sosial Buatan Ma…

Anonymous said... Best Blogger Tips

vogue. erk!

Anonymous said... Best Blogger Tips

CANTEK SGT :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

sejuk mata memandang...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm ni la majalah yg patut kluar kat malaysia...ni tak, artis perempuan suma nk bukak sana sini...dunia dunia...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Macam2 majalah Muslimah,Anis,Harmoni etc.. yg dah berlambak kat malaysia ni... banyak bertdung tutup aurat gak. apa nak heran. Jgn asyik nak banding dgn Mangga dan seumpama je.. mcm bagi publisiti murahan plak secara x langsung

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...