Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 4 February 2012

Panas : Khairul Fahmi Kini Bercinta Dengan Kawan Dahlia Teck?


Panas!! MEmang tak habis gosip yang melanda penjaga gol kebangsaan ni. Kalah artis beb. Kini Khairul Fahmi di fahamkan sudah tidak berkawan dengan Dahlia Teck. Menariknya, dia kini sedang hangat bercinta dengan rakan kepada Dahlia Teck bernama Leuniey.

Lebih menarik, Leuniey difahamkan pernah bertunang dan kini sudah kembali available buat Khairul Fahmi. Belum pasti sama ada pasangan tunang tersebut putus disebabkan jejaka malaya yang menjadi rebutan ribuan gadis ini.

p/s : Benda ni gosip je. Tak tahu pun kebenarannya. Kami hanya share. Peace..




11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st !!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

xla..ex tunang minah nieh dh respon..diew ckp,diew putus tunang bkn sbb apek!!dh2 la fitnah nyeh..cian apek!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

adoiiii xabis2 masaLah bdak nyh....

Anonymous said... Best Blogger Tips

per best sgt apek ni,?i dont understand!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sampai tuan guru nik aziz pun dah tegur apek ni, cepat2 la dirikan rumah tangga ye apek.

Anonymous said... Best Blogger Tips

meluat ak dgr gosip mamat ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

x ensem pn c apek tu. muka cam cina jual sayur kat pasar jer..bangang la media ni. hal remeh temeh cam ni pn nk d sensasikan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

last

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAHAHAHAHA kegilaan ribuan wanita? the most pathetic statement i ever heard haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

setuju sgt! hahaha. Better minat one direction. kah kah kah. JB ke. eeyyeew.

Anonymous said... Best Blogger Tips

i xminat pun khairul fahmi....even first time dgr nama die pun masa harimau muda lwn nth pe.....serius soalan pertama kuar dr mulut i adalah sape die??xkenal pun...i sokong harimau muda tp pelik la pemain bola sepak mengalahkan artis pulak gosip2 diorang..cian gk ngn diorang.....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...