Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 31 January 2012

WTF : Wanita Memakai Seluar Lutsinar Menampakkan "Warna Merah" (5 Gambar)

Wanita Memakai Seluar Lutsinar Menampakkan "Warna Merah"
Memang konfiden giler wanita ini yang sanggup memakai seluar yang menampakkan sesuatu yang berwarna merah.Baik tak payah pakai terus. Bodoh btol..



via : http://www.baizhan.net/

13 comments:

Cik.Orked said... Best Blogger Tips

Spadan lh ngan kasut die..hahaha..

YusRa said... Best Blogger Tips

i tengok pon geli kowt

Anonymous said... Best Blogger Tips

kira ok lg ni drpd pesen kat china yg tah apa2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Eh fesyen baru ke? ? Hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

view dr dpan takde ke...?

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg aku heran. dorang slalu tarik2 baju nak tutup. bangang tul.
atau tak perasan langsung yg suar dlm die nampak?
tu sbab kt umah kena ada satu cermin besar yg boleh nmpak fullbody, sblm kuar rumah tgk dulu dri tu pakaian ok ke tak, jarang tak. pusing blakang nampak tak baju dalam ke suar dalam ker. pakai ketat ker sampai nmpak bentuk tubuh, atau pakai baju pendek smpai nmpak suar dalam tak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

pkai spender pn senget..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gong Xi Fa Cai spirit ma.. Bkn rumah sj kaler merah kasi ong..itu dalam pon mao ong ma..

Anonymous said... Best Blogger Tips

melah bnyak ong

KORANG KREATIF?? THE ADPRENTIC MALAYSIA

Miya Jay said... Best Blogger Tips

lepas ni budak2 melayu pun nk try lah fesyen mcm ni...sesuai lah sgt jadi manusia akhir zaman...

Anonymous said... Best Blogger Tips

no komen :P

Anonymous said... Best Blogger Tips

eyuuu,bkn "merah" ajew yg dnampak..
tu..tu.. ketulan lemak pon adew, walau pingang ramping..ish ish ish..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sruh bini aku pakai pn ok, tp kat dlm umah je lar.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...