Kongsikan Entri Kami

Sunday 29 January 2012

WTF : Beli Laptop, Dapat Batu (2 Gambar)


Melalui forum lowyat seorang pengadu telah mengupload gambar kotak berisi batu. Manurut pengirim,, dia telah membeli sebuah laptop untuk pelanggannya. Namun apabila sampai di tangan apa yang diterima ialah sebiji batu.

Pada mulanya, ramai orang menganggap dia telah ditipu seperti mana kes beli samsung galaxy dapat lesung batu.. namun dia menyanggahnya dengan mengatakan bahawa dia sudah mengenali penjual agak lama.. Dan dia sudah membuat laporan polis mengenai hal ini.


Tambahnya lagi, sekarang kemungkinan besar dalang kejadian tukar laptop ke batu ialah peon  dari syarikat currier.  Sebuah laporan telah dilakukan pada pejabat skynet dan pihak pengurusan mengatakan penghantar barang tidak datang kerja malah tidak dapat dihubungi setelah kes ini terjadi.

p/s : Bahaya betul.. So siapa-siapa yang suka beli barang online atau gune courier tu, berjaga-jaga la yer. Better korang pegi je beli sendiri dekat kedai untuk make sure perkara macam kat atas ni tak berlaku.
Sumber : Here


5 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha...mmg stress

Anonymous said... Best Blogger Tips

batu?? mahal batu tu..hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo peon curik, pegi la syarikat tanya alamat umah yg terpampang kt IC. msti skurang2 nya boleh track. tp leceh le.. bnyk keje.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Camner kalau tempah dr luar negara. -_-

Anonymous said... Best Blogger Tips

adik saya beli handphone nokia online dapat alat gerudi made in china!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...