Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 1 February 2012

WTF : Khinzir Hidup Dipotong Setengah Semasa Festival Kontroversi di Vietnam (5 Gambar)

Di Kampung Nem Thuong , Vietnam, penduduk di sini akan mengadakan satu festival pada tahun baru cina hari ke-6 untuk meraikan kemegahan Jeneral Doan Thuong pada abad ke-13. Tetapi itu bukan yang menjadi isu,  yang kontroversi adalah khinzir hidup di potong setengah semasa festival. 

 via : chinasmack

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

meraung babi tu aku tgok..pesal gambar yg last tu..mcm nk ambk berkat je??

Anonymous said... Best Blogger Tips

teruknyer.. babi tu pon makhluk tuhan gak..

ben xii said... Best Blogger Tips

bangang jugak

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape lar diorg nih, prangai cam babi, ksian babi tuh. babi btol lar diorg nih.,

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian kat babi tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

i like komen anonymous minit 00:32.hehehhehe............

Anonymous said... Best Blogger Tips

giler babi....babi xde prasaan diorang nihhh...babi punye babi !!

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha. ade bro buat 'LIKE' kat belah kiri 2nd last gambar. EPIC!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bdonyerrr

Anonymous said... Best Blogger Tips

kebabian melanda!!eh babi sungguh la mareka la...

f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips

Mananya babi hidup dipotong setengah??

By the way, sadis sial gambar2 nih! Ishk2!

Anonymous said... Best Blogger Tips

inilah babi sebenarnya....babi betul lah manusia pranakan babi ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ya allah , hanya tuhan jea yang tahu betapa sakitnya rasa babi tuh :( . astaghfirrullahalazim , kesian doh . apa korang rasa kalau mak korang dipotong setengah macam babi tuh ? sumpah sedihh :'(

Anonymous said... Best Blogger Tips

ish!!! x baiknyer....walaupun najis pd islam..tp kesian dowh!! BOdO r dieorang nie...xbaik...xbaik...xbaik..taw!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm2 agame kafir nie!!!!!!!!!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...