Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 2 February 2012

OMG : Perang Bola Sepak Paling Buruk Dunia - 73 maut, 1000 cedera di Egypt (10 Gambar)

Perang Bola Sepak Paling Buruk Dunia - 73 maut, 1000 cedera di Egypt. (Bilangan kematian meingkat kepada lebih 100 orang kerana segelintir yang cedera parah tidak dapat diselamatkan)
Apa dah jadi dengan sukan? Semalam seramai 73 orang penyokong maut serta lebih seribu yang cedera selepas berlaku 'perang' bola sepak di Egypt. 'Perang' ini berlaku sejurus selepas pengadil meniup wisel penamat perlawanan antara Al Ahli (kelab paling top di Egypt) menentang Al-Masry. Keputusan akhir dimenangi oleh Al-Masry dengan 3-1 tetapi penyokong kelab Al-Masry yang mulai 'perang' bola sepak ini. Penyokong Al-Marsy meluru masuk ke padang dan menyerang pemain Al Ahli . Menurut sumber, terdapat penyokong yang membaling pelbagai benda termasuk batu ke arah pemain. Persatuan Bola Sepak Egypt kini dikecam kerana di stadium tersebut langsung tidak mempunyai kawasan keselamatan yang ketat serta persedian ambulans untuk kecemasan.
Ini kata seorang pemain : 'This is not football. This is a war and people are dying in front of us. There is no movement and no security and no ambulances.


Video :
via : dailymail

12 comments:

LiNda said... Best Blogger Tips

dasatnyerr...

Anonymous said... Best Blogger Tips

salah atu sbb kenapa negara Islam d pandang serong oleh dunia.. hmm...

ben xii said... Best Blogger Tips

jangan kaitkan agama . kaitkan sikap individu tu sendiri . kat italy banyak riot jugak

Anonymous said... Best Blogger Tips

Al-Ahly is d best..LOL..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku berharap sangat jangan jadi kat malaysia macam ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sikit2 kaitkan pasal agama..padahal topik pasal bola kot.aku pun x paham la..kat tempat lain ada jugak kes mcm ni.. jgn jadi sempit.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kene gantong la persatuan bolasepak mesir dgn FIFA

Anonymous said... Best Blogger Tips

bl dh tbiasa dgn tabiat merusuh, mcm ni lh jd dia..sbb ni la kt mesia jgn la sk sgt rusuhan/hmpunan jalanan...

f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips

Orang Mesir nih memang bangang! Asyik2 nak demonstrasi, nak bertindak agresif. Tak ubah macam orang Indon!

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuck mesir fuck indon...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ok kt mlysia pun ada apa.
tgok terengganu skg. bola sepak dorg da tak power lps 2 na mara2 apehal?
jnis ta bole trima hkikat. adat la klh menang.
dorg pkr dorg je yg bgus.
bgus sgt ke pntai timur ni?
dtg KL buad samseng
ta lah suma tp kbanyakan.
klntan pun sma klau bola klh ta bole trima hkikat.
aku tw sb aku blaja kt pntai timur slama 3tahun.
aku mnyampah btol ble dorg ckp psl bola negeri dorg pdhal aku ta tnya pun.
tnak amek tw pun..
bg dorg yg lua pntai timur suma prangai hodoh pdhal dorg lg bodo

Kanya Kulap said... Best Blogger Tips

[-] Cerita Sex Dewasa - Malam Ultahnya Dewi
[-] Cerita Sex Dewasa - Sempitnya Memek ABG SMP
[-] Cerita Sex Dewasa - Adik Qu Merenggut Perawan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Anak Pembantu Qu Yang Memuaskan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Gara Gara Hujan Mendadak
[-] Cerita Sex Dewasa - Gadis SMA Berjilbab Dengan Pembantunya
[-] Cerita Sex Dewasa - Akibat Obat Perangsang
[-] Cerita Sex Dewasa - Nikmatnya Teman Catting_Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Tante IVONE Yang Janda
[-] kata kata
[-] Cerita Sex Dewasa Gadis SMA Berjilbab
[-] Cerita Sex Dewasa - Bidan Muda Yang Cantik
[-] Cerita Sex Dewasa - Tubuh Tante_Qu Memang Nikmat
[-] Foto Bugil - Gadis Bule Mandi Telanjang
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Berjilbab
[-] Foto Bugil - Belahan Dada Tante Nissa Hot
[-] Foto Bugil - ABG Cantik Di Kolam Berenang
[-] Foto Bugil - Memek Anak SMP Belum Berbulu
[-] Foto Bugil - Tante Silvia Di Grepe Memeknya Sebelum ML
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Lagi Pamer Memek
[-] Foto Bugil - Tante Sexy DI Kamar Mandi
[-] Foto Bugil - HOT dan Terpanas
[-] Foto Bugil - Pantat Montok
[-] Foto Bugil - Anak SMP Dengan OM om

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...