Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 31 January 2012

Serius : Giethoorn, Kampung Yang Tidak Mempunyai Jalan Darat di Holland (8 Gambar)

Giethoorn adalah sebuah kampung di Holland yang dipanggil "Venice of the North" kerana kawasan pedalaman ini tidak mempunyai jalan darat untuk kenderaan. Semua perhubungan dilakukan melalui jalan air.  Air yang mengelilingi kampung ini adalah hasil dari banjir teruk pada tahun 1170. Tetapi kampung ini hanya ditemui pada tahun 1230 oleh penduduk Mediterranean. Kini tempat ini telah menjadi tumpuan pelancong kerana keunikannya.



 via : flickr

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuh,csntik n damai skali..aku nak pegi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo tempat ni dapat kat negara yg tak maju, mungkin mcm sungai gangga..

Anonymous said... Best Blogger Tips

nilai Islam yang ada di negara bukan Islam

Anonymous said... Best Blogger Tips

cantik.... xcident pn xkn mrgut nyawa unless kalo xpndai brnang la

Anonymous said... Best Blogger Tips

best tempat ni..tenang jer..

zalikha nashuha said... Best Blogger Tips

sumpah cantik!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bestt giler..bersih dan kemas tmptnye...

DOWNLOAD MOVIE TERBARU DI SINI-MEDIAFIRE LINK
DOWNLOAD K-DRAMA DI SINI-MEDIAFIRE LINK

Anonymous said... Best Blogger Tips

respect kat dorg,ska dok umah kayu jerk..cantek je umah dorg cute2...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cantiknyer!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tenang jer tgk...

kiera syakirah said... Best Blogger Tips

seriussss cantekkkk sgt..damainye..kalo kat malaysia ni kompom penuh dah sampah dlm sungai tu..untungnye dorang...

acapz said... Best Blogger Tips

tapi awt ada jalan Tar jugak? fail di situ

Jac Of Spica said... Best Blogger Tips

kalau Kapit, Sarawak ? trololo

Anonymous said... Best Blogger Tips

masya-Allah cantiknya..

F.A.Jefferson said... Best Blogger Tips

Wow..rasa aman jer kalau pergi situ..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...