Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 4 February 2012

Panas : Gosip Terbaru Apex Ialah Satu Fitnah?


KUALA LUMPUR – Belum sampai 36 jam, nama penjaga gawang gol Skuad Harimau Malaya, Apex atau nama sebenarnya Khairul Fahmi Che Mat, sudah dibersihkan dari fitnah yang mengatakan kononnya beliau adalah penyebab putus tunang seorang gadis bernama Leuniey.

Bekas tunang Leuniey mengesahkan bahawa Apex bukanlah penyebab tali pertunangan mereka putus sekaligus menafikan dakwaan pemilik laman Twitter yang dikenali dengan nama akaun @MahSiH2 yang disiarkan semalam.

Dengan pengakuan tersebut, bekas tunangan Leuniey yang enggan disiarkan namanya itu merayu agar isu tersebut dihentikan dan tidak diperbesar-besarkan lagi.

“Saya hanya mengetahui kisah saya di Internet selepas diberitahu rakan dan harap ia tidak diperbesarkan,” katanya yang dipetik dari Harian Metro, hari ini.

Selain itu, bekas tunang Leuniey itu juga menafikan dirinya mempunyai sebarang kaitan dengan pemilik akaun Twitter, @MahSiH2, yang dikatakan bertanggungjawab sepenuhnya menyebarkan berita fitnah tersebut.

“Mengapa saya mahu mengaibkan nama keluarga sendiri dengan menyamar sebagai orang lain di Twitter dan menyebarkan perkara itu. Saya juga terkejut apabila ada beberapa gambar dalam akaun itu sedangkan saya tidak menyimpannya sebaik putus tunang,” katanya lagi.

Pemilik akaun Twitter @MahSiH2 semalam menghuru-harakan dunia internet negara apabila mendakwa Apex menjadi punca putus tunang Leuniey dan ikon bola sepak negara yang diminati ramai itu telah putus hubungan ‘istimewa’nya dengan Dahlia Teck.

Selain itu, @MahSiH2 juga mendakwa Apex kini berpacaran dengan Leuniey, seorang gadis yang dikatakan lebih jelita dan sopan berbanding Dahlia.

Sehingga kini, Mynewshub.my yang cuba menghubungi penjaga gol skuad kebangsaan itu sejak semalam masih belum dapat menembusi talian telefon bimbit Apex, dipercayai ditutup dan enggan diganggu dengan kontroversi tentang hal peribadinya itu.

Sumber : MyNewsHub


7 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st!!!xleh ke kaco apek lepah game..

Anonymous said... Best Blogger Tips

xphm tol.....bukan hensem pun apex tu
-kakcik-

AdminStressGiler said... Best Blogger Tips

@Anonymous haha.. ntahla kakcik.. ade2 je gosip apex nih. sbb dia femes kot. hehe

misz sempoi said... Best Blogger Tips

haishhh...kalo aku jd apex. dah lama bunuh diri .. ada je org nak aibkan...sadis.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bunuh diri?? haishh... ko ni islam ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalu aku jdi apek.. aku kwen cepat2.. haha.. cari isteri solehah.. dapat tambah pahala.. kalu x ckup 1 tambah lgi.. cari yg solehah gak.. dpt extra pahala.. hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

No Comment...aku tgh steam.
-Eddward-

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...