Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 30 January 2012

Lawak : [Video] Tiru Gaya Artis AJL 26 Oleh Che'Gu Man


Tadi ternampak ada member post video ni dekat facebook. Video ni dah lama diupload kat Youtube. Awal bulan ni kot. Memang hilang la stress tengok video ni. Korang pun mesti layan la. Memang lawak Che'gu Man ni. Betul ke dia ni cikgu? Kalau anak murid tenogk ni cane yer? Hahaha.. Sempoi la Che'gu Man.. Terbaek..Jom layan 3 video dia..





p/s : Buat banyak-banyak lagi video macam ni. Hilang stress beb.. LOL

Sumber : Here




12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

2nd

~ariFFin~ said... Best Blogger Tips

macam haram...hahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg tak boleh tahan klip video yg pertama... pakai penyepit baju kat telinga....lawak siot....video kedua tuu angkerr gilerr...macam nenek kebayan...dekat kebun pulak tuu ....seram

Anonymous said... Best Blogger Tips

ha2....slh stu cara nk femes

Pwincess9 Juhary said... Best Blogger Tips

terbaik.. hehehe tak sakit telinga ke pakai penyepit tu? lepas tensen wehh.. hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

syabas! tingkatkan usaha..najwa latip pun x kreatif macam che'gu...dalam van je...
hahahahaha...lulz!!!!

luqman said... Best Blogger Tips

tq ye yang empunye blog......saya berterima kasih kerana menghargai karya saya....saya buat pun kerana nak ilangkan stress.......salam kenalan ya....

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha. ade lembu tu video beribu sesalan

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg kisah hati tu serioudly mcm org gile hahahahhahahahahhaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

*seriously

Anonymous said... Best Blogger Tips

stress gilerrr!!!
nmpak bodo sgt..kalo bt parody yg cam omputih kan lg ok... baru klaka... (ske tgk cinta muka bulu)

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni lgi teruk dri cinta muka bulu..hahaha..


KORANG KREATIF?? THE ADPRENTIC MALAYSIA

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...