Kongsikan Entri Kami

Friday 3 February 2012

Berita : Malaysia Jadi Hub Pelacur Dari Timur Tengah?


Polis kini mengesan kewujudan aktiviti pelacuran membabitkan wanita dari Timur Tengah yang menjadikan Malaysia antara destinasi utama aktiviti maksiat mereka.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman Datuk Seri Mohd Bakri Zinin berkata, sepanjang operasi dijalankan Bahagian Pencegahan Maksiat, Perjudian dan Kongsi Gelap (D7) tahun lalu dan awal tahun ini mendapati wujudnya trend baru membabitkan pelacur wanita dari Timur Tengah.

Menurutnya, hasil serbuan mengesan wanita warga Iran, Yaman, Uzbekistan dan Tajikistan yang dipercayai menjalankan aktiviti maksiat dengan menyalahguna pas pelajar dan pas lawatan sosial.

“Awal tahun ini, kami menahan 15 wanita dari Asia Barat menawarkan khidmat sebagai pelayan pelanggan (GRO) dalam satu serbuan di ibu negara.

“Polis sedang memantau aktiviti itu dan mereka yang ditangkap akan diambil tindakan sejajar dengan langkah kerajaan ingin membanteras aktiviti pemerdagangan manusia,” katanya pada sidang media di pejabatnya di sini semalam.

Beliau berkata, pihaknya akan terus membanteras aktiviti pemerdagangan manusia dan perjudian di seluruh negara dengan mempertingkatkan lagi mutu penguatkuasaan dan siasatan bagi membolehkan lebih banyak suspek dalam kes jenayah berkenaan didakwa di mahkamah.

Sumber : Here


7 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

dh biasa tgk kat berita

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang dah biasa tngok kat brita..tapi apa tndakan kita sbgai rakyat malaysia..tengok dpan tv dn dngar??..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ya habibi ya maulana!!

Fap fap fap!

Anonymous said... Best Blogger Tips

area mne....mcm bez je....

Anonymous said... Best Blogger Tips

I ader tgk couple iranian ngan laki die negro..tu pon slh satu ker...?..cheras area..byk iranian girl..muka pn bleh tahan..lawa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang dah biasa tngok kat brita..tapi apa tndakan kita sbgai rakyat malaysia..tengok dpan tv pastu pangkah umno..

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak pangkah PAS... takut rakyat jadi gay pulak...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...