Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 15 November 2011

WTF : [Video] Apa dah Jadi Dengan Remaja Negara Kita?


Waktu mencari video lain, tiba-tiba ternampak dua tajuk video yang menarik perhatian. Dua video ini adalah berkaitan dengan remaja negara kita yang juga dikatakan merupakan harapan masa depan. Tetapi cuba tengok sendiri sikap dan perangai mereka ini. Adakah ini cara yang betul?
 








14 comments:

mimiey said... Best Blogger Tips

dunia di akhir zaman.

Anonymous said... Best Blogger Tips

epic bj

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak romantik kokon... pi mampos la diaworang...

Anonymous said... Best Blogger Tips

pehhhh x malu gile!

liya alia said... Best Blogger Tips

rosakkan imej orang bertudung. tak malu !

bobby Trapped said... Best Blogger Tips

Bila di kawal oleh keluarga,anak-anak kate: Tak kebebasan berkawan.Bila tak di kawal,ini lah jadi nya,persoalan yang terbit di fikiran.Siapa harus bertanggung jawab kalau perkara ini terjadi kpd anak-anak kite?jawapan org sekeliling,salah ibubapa,sebab tak kawal pergerakan anak-anak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau pempuan yg bertudung pun xde iman 50-50 ,petah lg pempuan yg x pkai tudung .. nauzubillah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Melayu mmg bangang,malu ngn bangsa sendiri..ish ish

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh nk mampus

KQ said... Best Blogger Tips

perlu ke sampai mcm tu?? =.='

ann said... Best Blogger Tips

budak sekarang..bukan leh di tegur... kurang ajar sangat..x hormat org sekeliling..

WanTeD said... Best Blogger Tips

Yaa Allah..!! Apa dhaa jady.... dengan dunia sekarang..ney

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni bukannya tentang bertudung atau tidak..tp berkaitan keruntuhan akhlak remaja sekarang..and i am non..

Anonymous said... Best Blogger Tips

semaaa nyaa melayuu....
padaannn arr orang cakaaap melayuu BODO...
tapi mmang beto0i pown.....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...