Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 18 November 2011

Panas : "Saya Yang Menanggung Dosa" - Zarina Anjoulie


Aktres kontroversi, Zarina Anjoulie Lavocah tampak bersahaja saat diajukan isu gambar seksi di majalah FHM Indonesia edisi Oktober lalu, mengakui ia dilakukan atas pilihannya sendiri walaupun sedar akan mengundang kebencian daripada orang ramai.

Ditemui ketika majlis pelancaran filem terbarunya, “Khon Malay”, Zarina memberitahu dia menjalani penggambaran fotografi dua bulan lalu di Singapura selepas pihak FHM Indonesia memberi tawaran sebanyak dua kali.


“Mereka pernah menawarkan saya untuk melakukan penggambaran fotografi ini sebanyak dua kali tetapi saya menolaknya sebelum ini kerana pakaian yang diberikan terlalu seksi seperti berbikini.

“Kali ini saya menerima tawaran mereka kerana pakaian yang diberikan lebih tertutup walaupun menyedari kutukan dan cacian yang bakal diterima,” jelas Zarina yang pernah terlibat dengan gambar-gambar seksinya yang tersebar luas di internet sekitar tahun 2008.

“Terus-terang saya tidak peduli apa yang orang ingin katakan tentang diri saya. Jadi diri sendiri adalah pegangan hidup saya. Oleh itu kepada sesiapa yang ingin mengutuk atau membenci, saya tidak boleh berbuat apa-apa.

“Jika masyarakat ingin bercakap buruk tentang diri saya, ia terpulang kepada mereka kerana saya yang menanggung dosa,” luah Zarina.

Nama aktres yang menempa populariti menerusi drama bersiri “Anak Pontianak” ini tidak pernah sunyi daripada terpalit sebarang kontroversi berbanding dengan kariernya.

Terbaru Zarina bakal membintangi filem aksi “Khon Malay” di samping pelakon utama, Faizal Hussein yang akan memulakan penggambaran penghujung November lalu.

Filem terbitan Northstar Acres Sdn. Bhd. ini mengisahkan kesungguhan seorang wanita yang ingin menjadi ahli sukan tinju yang berjaya.

p/s : Kak Bedah tak nak komen ker? hehe.. 


Sumber : MNH




16 comments:

softmoviedl said... Best Blogger Tips

ish2..ape nk jadi la...cer brubah skit jdi baik...

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia yang menanggung dosa . ?
ingat yg tgk tak dosa ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia ingat dosa tu anak org ker??? boleh tangung-tanggung....

Anonymous said... Best Blogger Tips

klu kita tk tegur dgn kita2 sekali ler tanggung tu dosa..ckp mcm org tk pernah mengaji..cettt..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bukan kau jer yg tanggung dosa, ayah kau pun ditarik masuk neraka jahanam jgak, sial!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam2 ja lady gaga malaysia ni..

andzs_addawiyah said... Best Blogger Tips

Yg pntg kite sume dh tegur die.. Dh terlps dh t/jwb n dosa kite.. Selebh nye tu bio die dgn tuhan plak.. Cop lbh2 pon xgna.. Sbb tau sgt dh jwpn dr die...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalu macam tu di mampos atau mati masuk akin kapan sediri lah.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalu macam tu dia mati masuk kain kapan sendiri lah, tanam sendiri.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo dia mati lepas filem ni kuar komfen riuh kubur dia nanti~

TA&FA said... Best Blogger Tips

Mane la kak bedah ni yea???hahahaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

minah ni dah kawin ker belum?
kalau belum kawin? Agama mana dia pakai yang dia tanggung dosa dia sendiri? sengal! dah tentu bapak ko yang tanggung selagi ko belum kawin, melainkan ko dah mempunyai laki@suami utk tanggung dosa ko..sah² memang cetek agama minah ni..shame on u!

minoari89 said... Best Blogger Tips

kak bedah x larat nak cover dah dosa dia..

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia ni memang betina sial...taraf dia sama macam anjing dan babi jer..( mintak2 betina sial ni baca komen aku)..

Anonymous said... Best Blogger Tips

amboi...org m'sia ni klo masuk bab kutuk mengutuk bukan men hebat!! dia nk wat apa pn dgn diri dia, bia la dia..kita cuma mampu bg teguran/nasihat jer..klo dia xnk terima, apa ble wat..x baik kutuk org, dosa..doakan jer la muda2han Allah buka kan pintu hati dia tuk bertaubat..amin..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cipap die tembah shial!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...