Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 13 November 2011

Hebat : [Video] Motosikal Korang Boleh Buat Macam Ni?


Ini adalah keadaan di Thailand dimana banjir besar telah melanda negara tersebut. Tapi ape yang aku respek ialah motosikal yang diorang gune tu iaitu motosikal Honda NSR 150. Dapat meredah banjir beb.. Motosikal buatan Jepun ni memang tahan..Tapi make sure la lubang ekzos tu tak masuk air..



Sumber : Zon


5 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

banjir2 pn still pakai helmet lgi...haha...

spoiled said... Best Blogger Tips

mana lah tau... kut2 terlanggar tiang lampu.. :))

mISz SheRa said... Best Blogger Tips

moto bot???

Anonymous said... Best Blogger Tips

dlu msa kt kg. guna honda wave main banjir :P ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

nampak tak ade paip kat carier belakang tuhh ,dia letak tuhh untuk air tak masukk , nampakk ?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...