Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 15 November 2011

Serius : [Video] Adegan 8 Minit Dari Filem 'Dukun' yang Diharamkan Di Malaysia


Entah dari mana orang ini dapat sedutan ini tetapi ini merupakan adegan selama 8 minit dari filem 'Dukun' yang telah diharamkan di Malaysia. Filem ini dikatakan mempunyai kaitan dengan pembunuhan kejam oleh Mona Fandey ke atas seorang ADUN Pahang iaitu Datuk Mazlan. Antara sebab pengharaman filem ini (dari sumber) adalah bantahan ahli keluarga Mona dan juga mangsa (kerana mangsa adalah ahli politik). 
Ini satu lagi maklumat mengenai pengharaman filem ini: (tak pasti betul atau tidak)
Selain itu, filem ini juga tidak ditayangkan kerana tidak ingin memberi pandangan negatif kepada anak Mona yang berada di tempat kejadian. Anak Mona masih lagi kecil semasa kes ini berlaku.
Sebenarnya filem ini nampak lebih menarik daripada filem seram yang disiarkan di pawagan.Kalau siapa tahu mana nak dapat filem ini, tolong bagitau yer.


Ingin mengetahui lebih lanjut mengenai Kes Mona Fandey, mari kita tonton video dari Arkib TV3 :


13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

perghh...mmg stress ar..
movie dukun nie mmg real seyh.. mcm cite saw la plak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

nk dolot mana ehh?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape pulak adun n9.. ko try google balik wey, info ko salah giler ni.

Authors Yang Stress said... Best Blogger Tips

sori2..dah betolkan..thanks!!! hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

woiiiiii admin pasal ko nii haaa.....luuu langsi luuumatiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku penah baca forum pasal mona ni ade org ceritakan, panjang gle, tp memeang best dan seram2 sejuk baca sambil ade gmbr2 dia sket

Anonymous said... Best Blogger Tips

huhhh....seram giler arr...nak jugak tgk movie tu klu ade kat malaysia...

thesuncrown said... Best Blogger Tips

admin!!!mane nak nk tgk full movie?

tuanfadhli said... Best Blogger Tips

fuhhhh best glerrrrrrrrrrr...... nie bru btol cite seram ganas..

noorniey Azman said... Best Blogger Tips

best ah....nak tengok full!

Anonymous said... Best Blogger Tips

umie aida terbaik!!!!!

mISz SheRa said... Best Blogger Tips

apsal aku tak dpt tgk pon...mne2???

Anonymous said... Best Blogger Tips

filem ini telah dibuang dari produksi yang berkenaan.. kerana sebab-sebab yang tertentu..
terima kasih

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...