Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 14 November 2011

OMG : [Video[ Lelaki Terjatuh Dari Jejentas; Semua Tengok dan Beredar di China


Seorang lelaki yang jelas terjatuh dari jejantas di sekitar China dan hampir dilanggar oleh sebuah kereta. Tetapi orang ramai hanya membunyikan hon dan beredar begitu sahaja. Ada yang mampu mengambil video serta gambar tetapi tidak menghulurkan pertolongan.Video ini juga menjadikan seluruh dunia begitu marah kerana budaya tidak menghulurkan pertolongan.
p/s : Admin khuatir beberapa perkara di sini, bagaimana seseorang boleh terjatuh dari jejantas kecuali seseorang ingin bunuh diri. Satu lagi, mungkin orang tidak tolong kerana lalulintas terlalu sibuk dan tidak sesuai untuk memberhentikan kereta. Mereka hanya mampu menelefon ambulans dan beredar dari situ.
p/s: Kalau di Malaysia, memang dah jam teruk kerana semua orang ingin menyaksikan kemalangan tersebut.

11 comments:

Saiazuan said... Best Blogger Tips

truk tul la orng kat cina ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh x tolong..bodoh bodoh bodoh bodoh bodoh bodoh bodoh bodoh bodoh bodoh bodoh bodoh bodoh bodoh bodoh bodoh

milasharmila said... Best Blogger Tips

teruk btul sikap org kat sana~~~ eee.. xde prasaan btol laa.. huhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

x humanity!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

terbaik dari kaum jahiliah mnuggu dr pintu neraka

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuckkkkkkkkk.....asal gn diorang....xdak perikemanusiaan ka???...damnnnn....china is suck...wtf!! undang2 cam assholeeee...
hangat aku...

minoari89 said... Best Blogger Tips

klu nak p melancong x pyh pergi china..org diorang mcm pa lg..cuba family diorang jd mcm 2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

to admin... org malaysia klu ade accident jam sebab kite ni negara yg aman... jd asal ade malapetake jer... kite pun naik jakun ler... kat negara cina tu... jd mcm tuh sbb dh lali kot... lg 1... org kat sane x de hati dan perut.... jgn samekan kan malaysia n china.... both is have a different culture dude....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Both is have a diffenr culture? Is that English? Mistake-loaded sentence..

bobby Trapped said... Best Blogger Tips

undang-undang kat china lain macam sket.pasal membantu org yang kemalangan,dia bole d tuduh melanggar/sengaja mencederakan seseorang.hukuman nye,kalau si mangsa hidup tetapi cacat,yg di tuduh kene tanggung kos rawatan sampai sembuh.kalau mati,hanya denda jer di kenakan.sama laa ngan kes,budak di langgar kat china tak lama dulu.sume takut nak tolong,takut diorang yg kene tanggung.

razzwey said... Best Blogger Tips

lelaki tu nak bunuh diri ke atau tak sengaja terjatuh?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...