Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 15 November 2011

OMG : Kontroversi Bekas Pelakon Lucah Membantu di Sekolah Rendah Emerson (8 Photos)

Seorang bekas pelakon filem lucah, Sasha Grey telah melibatkan diri untuk membantu dalam program membaca di sebuah sekolah rendah Emerson, Compton. Tetapi sejurus selepas ibu bapa mengetahui yang Sasha Grey berada di situ untuk membantu, mereka terus mengecam sekolah kerana khuatir anak-anak mereka akan dicemari. Pihak sekolah cuma menyakinkan ibu bapa yang perkara itu tidak benar sehingga gambar ini tersebar. Kantoi pula sekolah ini menipu. Sasha Grey menyatakan dia sangat gembira kerana dapat membantu anak-anak untuk membaca. 
p/s: apa komen korang? Salahkah Sasha Grey ini membantu budak-budak ini

 acidcow

11 comments:

mimiey said... Best Blogger Tips

kalau niat dia ikhlas, apa salahnya. jangan menilai orang dari luaran, mana tahu dia dah berubah. benda baik jangan nak dihalang2.

Anonymous said... Best Blogger Tips

patut la lama xnmpak video tbaru dia.....rupanya da bhenti da....hehehehe... bagusla kalo dgn niat murni utk mbantu budak2 itu....

minoari89 said... Best Blogger Tips

setiap org x pnah lari membuat kesilapan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tp die cantik..

Anonymous said... Best Blogger Tips

maksud ikhlas tu suci & bersih..walaupun dia niat nak tolong..tengok balik dia gunakan populariti di sebagai bekas pelakon lucah..jadi dorang nak tunjukkan yg pelacur,penzina yg sgt rosak moralnya sebenarnya hati dorang baik..ni pendidikan songsang & salah..manusia mmg tak salah dari kesilapan..manusia yg ada maruah akan menjaga maruahnya..walaupun masih tersisa sikit pun..jadi apa yg dia buat ni bukan salah tapi pembawakan dia tu salah..renung2kan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Setiap manusia tiada di masa hidupnya perfect 100%...aku respect dia berubah. .....harap dia akan kekal dengan perubahannya sekarang. ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

saya pernah tgk video dia, dia sgt cantik & bagus la kalu dia berubah...mmg cantik

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia ajar topik seks tu...tu yg mak ayah marah...damn la...hahahaha..tengok gambar first skali...

Anonymous said... Best Blogger Tips

klu nk taw naper parents dak2 nieh mrh..look at first pic!!hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

tengok apa yg diajar,,bukan siapa yg mengajar..

Anonymous said... Best Blogger Tips

video die yang suka pancut tu yeh..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...