Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 17 November 2011

WTF : Poster Kempen "Benetton Unhate" Yang Cetuskan Kemarahan (6 Gambar)


Syarikat pakaian dari Itali, Benetton telah mengundang kontroversi apabila mengeluarkan poster yang menunjukkan Pope Benedict XVI bercium dengan Sheikh Ahmed el-Tayeb dari Institute Al-Azhar, Mesir. Kempen Benetton Unhate itu bertujuan untuk menghapuskan sikap benci membenci di kalangan masyarakat seluruh dunia. 

Walaubagaimana pun, syarikat itu telah melampaui batas dengan mengeluarkan beberapa poster yang telah diedit yang menunjukkan beberapa pemimpin dunia bercium antara satu sama lain. Kempen ini telah ditarik balik setelah pihak Catholic Church dan pihak lain yang berkaitan melakukan bantahan besar-besaran terhadap poster tersebut yang dianggap sebagai penghinaan yang melampau kepada pemimpin-pemimpin dunia.






Sumber : Here


6 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm betol tuh...huh..giler ah

hafizuddin silimiyah said... Best Blogger Tips

bangang betul.syarikat x sensitif

minoari89 said... Best Blogger Tips

dpa dah byak duit la tu nak byar saman ....

Anonymous said... Best Blogger Tips

real btul..cian klu sesapa gambar dia diedit camtu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini berat kes dia ni....bole bungkus kalo kena saman ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg aku mrhnya syeikhulazhar pn kena jgk...ish2..ni keratan akhbar al azhar antr bantahan rasmi ---->http://www.ahram.org.eg/Egypt/News/113485.aspx

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...